اجتماعی

برپایی جشنواره نوروزی سازمان منطقه آزاد قشم همزمان با آغاز سال جدید

رییس کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی ستاد سفر قشم از برگزاری «جشنواره نوروزی سازمان منطقه آزاد» در ایام نوروز باهدف ایجاد نشاط و شادابی اجتماعی برای ساکنان جزیره و گردشگران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حسین مرادی با اعلام این مطلب، اظهار داشت: جشنواره نوروزی سازمان منطقه آزاد قشم همزمان با آغاز سال جدید و تا 12فروردین‌ماه، هر شب در محل فرهنگسرای جزیره (باغ‌موزه گیاه‌شناسی) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: انجام شعبده‌بازی، برپایی جُنگ شادی و اجرای استند آپ کمدی توسط دو هنرمند استان هرمزگان و اجرای موسیقی از دیگر برنامه‌های این جشنواره می‌باشد.

به گفته رییس کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی ستاد سفر قشم؛ همچنین در حاشیه برگزاری این جشنواره غرفه‌هایی برای عرضه صنایع‌دستی و محصولات  هنرمندان جزیره پیش‌بینی‌شده است.

وی با اعلام اینکه جشنواره نوروزی سازمان منطقه آزاد به‌صورت رایگان برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود، اظهار امیدواری کرد: گردشگران جزیره زیبای قشم با حضور در این مراسم فرهنگی، خاطره خوشی از سفر به این جزیره را به یادگار داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا