گردشگری

راه اندازی مرکز تماس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم

رییس کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از راه اندازی مرکز تماس تلفنی این ستاد با شماره تلفن 35252000-076 خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری “خبرقشم”، حسین مرادی با اعلام این خبر گفت: مرکز تماس تلفنی ستاد خدمات سفر با هدف تسهیل دسترسی گردشگران به اطلاعات گردشگری جزیره و انعکاس بی واسطه انتقادات و پیشنهادات راه اندازی شده است.
رییس کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم ادامه داد: این مرکز از ساعت 8 صبح تا 24 آماده پاسخگویی به گردشگران و قشموندان می باشد.
وی تصریح کرد: گردشگران می توانند اطلاعات آخرین وضعیت بنادر و سفرهای دریایی، اطلاعات پروازی و فرودگاهی، وضعیت دسترسی به جاذبه های گردشگری طبیعی و مراکز خرید را از اپراتورهای مستقر در این مرکز دریافت کنند.
مرادی یادآور شد: همچنین انعکاس پیشنهادات و انتقادات در راستای ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده به گردشگران و گزارش های مردمی نیز، از طریق این مرکز امکانپذیر خواهد بود.
به گفته رییس کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، گزارشات دریافت شده توسط مرکز تماس، مستقیما به رییس ستاد اجرایی خدمات سفر و روسای کمیته ها ارسال خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا