اقتصادیگردشگری

آماده باش شعب بانکی قشم در نوروز

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم در نشست با بانک های عامل جزیره بر لزوم آمادگی شعب بانکی به منظور تسهیل در دسترسی به خدمات مالی ساکنان و گردشگران تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری “خبرقشم”، مختار گرشاسبی ضمن تقدیر از همکاری مدیران و روسای بانک ها و موسسات مالی مستقر در جزیره گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز ۱۴۰۲ و حضور گردشگران در جزیره، امیدواریم بانک ها با افزایش کشیک های کاری و تامین نقدینگی دستگاه های خودپرداز بانکی در ارائه خدمات به ساکنان و میهمانان نوروزی نهایت تلاش خود را به کار برند.
وی افزود: به روز رسانی و در دسترس بودن سامانه های آنلاین بانکی نیز می تواند از حجم مراجعات حضوری کاسته و به روند خدمات پولی و بانکی سرعت بیشتری ببخشد.
گرشاسبی در ادامه برشمردن بخشی از ظرفیت های اقتصادی منطقه آزاد قشم در حوزه تجارت، تولید، گردشگری و شیلات خواستار همکاری بیشتر بانک ها با سرمایه گذاران علاقمند و فعالان اقتصادی این منطقه شد.
در ادامه این جلسه، مدیران بانک های عامل به ارائه گزارشات، مشکلات و پیشنهادات مورد نظر خود پرداختند و برای برگزاری جلسات مشترک با بانک ها و بیمه ها در سال جدید نیز برنامه ریزی صورت گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا