مذهبی

پاسداران با تأسّی به امام حسین(ع) و حضرت عباس حماسه‏‌ای باشکوه آفریدند

فرمانده انتظامی شهرستان قشم در پیامی خجسته سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز «پاسدار» و فرخنده میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز «جانباز» را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری “خبرقشم”، سرهنگ مهراب کاظمی در پیام خود اینگونه آورده است:

در جمهوری اسلامی ایران، سوّم شعبان، سالروز ولادت باسعادت امام حسین(ع)، به عنوان روز پاسدار، و چهارم شعبان مصادف با ولادت پر خیر و برکت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام روز جانباز نام‏گذاری شده است. پاسداران انقلاب اسلامی در ایران با تأسّی به شجاعت، مردانگی، استواری، ایمان و فضایل اخلاقی امام حسین(ع)، و حضرت عباس در راه حفظ آرمان‏های والای اسلام و انقلاب اسلامی و نیز حراست از تمامیّت ارضی جمهوری اسلامی، صحنه‏ هایی فراموش نشدنی و حماسه‏ هایی با شکوه آفریدند و خود، سرمشق جوانانِ مؤمن و آزادی‏خواه جهان شدند.

روز ولادت امام حسین را امام خمینی (ره) روز پاسدار نامگذاری کردند و به همه سربازان مخلص اسلام این پیام را گوشزد کردند که شما پیرو راه امام حسینی هستید که در عین حالی که پسر پیامبر و امام زمان عصر خویش است، بالاترین و والاترین سرمایه عصر خود را که جان خویش بود در راه خدا و دینش فدا می‌کند تا اسلام را زنده نگاه دارد.
اینجانب ضمن تبریک این ایام خدمت همه پاسداران و جانبازان قهرمان و شجاع جمهوری اسلامی ایران. توفیقات روزافزون را برایتان آرزومندم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا