حوادث

۵۱ سارق در قشم دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان قشم از دستگیری ۵۱ سارق و کشف ۶۶ فقره سرقت در یک ماه گذشته در این شهرستان مرزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری “خبرقشم”، سرهنگ مهراب کاظمی اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان قشم با تلاش همه جانبه و شبانه روزی و اجرای طرح های امنیت محله محور و گشت زنی های مستمر در سطح حوزه استحفاظی در یک ماه گذشته این تعداد سارق سرقت های مختلف را در سلسله عملیات جداگانه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شده اند، افزود: در بهمن ماه جاری با تلاش های صورت گرفته تعداد ۲۲ راس احشام قاچاق که قاچاقچیان قصد انتقال آنها به کشورهای حوزه خلیج فارس را داشته اند نیز شناسایی و کشف شده است.

فرمانده انتظامی قشم ادامه داد: پلیس با اجرای طرح‌ های مختلف در سطح شهرستان و جزیره به دنبال احساس امنیت پایدار بیشتر برای قشموندان است و مشارکت اجتماعی و کاربردی کردن هشدارهای انتظامی و آموزش‌ های همگانی ضامن پایداری و ثبات امنیت و پیشگیری از سرقت در سرزمین آب و آفتاب است.

سرهنگ کاظمی ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با ناهنجاری ها و مقابله قاطع با پدیده قاچاق از عموم قشموندان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هر گونه فعالیت مجرمانه مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و پاکسازی محل اقدام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا