آخرین خبرهااجتماعیاخبار بانواندسته‌بندی نشده در نشست مشترک مدیر امور اجتماعی و سلامت و مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور بانوان و خانواده با مدیر حوزه علمیه خواهران قشم عنوان شد؛

تحقق رزمایش مومنانه با هم افزایی بانوان قشمی

مدیر امور اجتماعی و سلامت و مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور بانوان و خانواده، هم افزایی بانوان قشمی در حوزه های مختلف فعالیتی را عاملی برای تحقق رزمایش مومنانه دانست.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، فرشته سلجوقی با اشاره به تشکیل اتاق فکری با عنوان اندیشه ورزان گفت: تشکیل این اتاق فکر، با فراهم آوردن فضایی برای هم افزایی بانوان قشمی در حوزه های مختلف بسیج، دانشگاه،  هنرمندان، بانوان خانه دار، سمن ها و افراد حقیقی و حقوقی عاملی برای تحقق هدف نهایی رزمایش مومنانه است.
وی با تاکید بر بیانات رهبر انقلاب مبنی بر ضرورت ایجاد رزمایش گسترده مواسات در ماه مبارک رمضان برای یاری رساندن به افراد کم بضاعت و اقشار آسیب دیده اقتصادی به دلیل  شیوع کروناویروس افزود: ظرفیت بی مانند بانوان جزیره در جمع آوری و توزیع کمک های مردمی و آموزش های لازم به جامعه هدف می تواند در موفقیت این طرح نقش ارزنده ای داشته باشد.
مسوول کمیته بانوان قرارگاه مرکزی رزمایش بزرگ مواسات و کمک مومنانه شهرستان ادامه داد: با همراهی نیروهای داوطلب و تدوین آموزش های از قبیل سبک تغذیه سالم، روش  زندگی خانواده ها را بهبود بخشیده و عوارض ناشی از تألمات روحی (افسردگی، وسواس، پرخاشگری و…) در سطح جامعه کاهش می یابد.
به گفته سلجوقی، اتاق فکر اندیشه ورزان جایی برای حضور خالصانه و نمایش همت بانوان پرتوان جزیره برای کمک به همنوع و حل مشکلات اجتماعی قشم است.
گفتنی است، این نشست هم اندیشی صبح امروز یک شنبه ۳۱ فروردین ماه، با حضور فرشته سلجوقی، مسوول کمیته بانوان قرارگاه مرکزی رزمایش بزرگ مواسات و کمک مومنانه شهرستان و خدیجه غلامی، مدیر حوزه علمیه ریحانه الرسول خواهران در محل دفتر مدیریت اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا