گردشگری

افزون بر ۵۹۰ هزار بازدید از سایت‌های گردشگری قشم انجام شد

رییس کمیته گردشگری و اماکن تفریحی ستاد سفر قشم گفت: در پنج روز گذشته(۲۵ تا ۲۹ اسفندماه) ۵۹۲ هزار و ۶۹۹ بازدید توسط میهمانان قشم از سایت‌های گردشگری این جزیره زیبا انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم به نقل از سازمان منطقه آزاد قشم، علیرضا امری کاظمی،  اظهار داشت: جزایر ناز با ۵۳۲ هزار و ۵۰۰ بازدیدکننده در جایگاه نخست قرار دارد و پس‌ از آن خلیج دلفین‌های هنگام با ۱۶ هزار و ۱۴ و جنگل دریایی حرا با ۱۴ هزار و ۸۴۶ بازدید در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

وی با اعلام اینکه میهمانان و گردشگران قشم در سفر به این جزیره از ۲۲ سایت و مراکز تفریحی – گردشگری بازدید کردند، ادامه داد: دره ستاره‌ها، تنگه چاهکوه، موزه لنج سازی روستای گوران، بندر تاریخی لافت، غار نمکدان و قلعه پرتغالی‌ها از دیگر اماکن پربازدید گردشگران در این ایام بوده است.

به گفته رییس کمیته گردشگری و اماکن تفریحی ستاد سفر قشم، روحیه مهمان‌دوستی مردمان جزیره و سایت‌های بی‌نظیر و کم‌نظیر گردشگری قشم مهم‌ترین عامل سفر مردم از نقاط مختلف ایران و کشورهای خارجی به این جزیره است.

امری کاظمی یادآور شد: برپایی ورزش‌های متنوع هوایی در جزایر ناز، غواصی و لذت بردن از شگفتی‌های عالم خلقت در زیر دریا به همراه ورزش‌های متنوع روی آب و تفریحات و ورزش‌های ساحلی هم از دیگر دلایل مهم سفر به قشم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا