اخبار مهمورزشی

چمن مصنوعی جدید ورزشگاه تختی قشم بهره‌برداری شد

رییس شورای اسلامی شهر قشم از بهره برداری و افتتاح چمن مصنوعی جدید ورزشگاه جهان پهلوان تختی این جزیره و بازگشت دوباره شور و نشاط به جمع ورزشکاران، پیشکسوتان و فوتبال دوستان نگین خلیج فارس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبرقشم، حبیب بازماندگان‌ قشمی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با تخصیص اعتبارات ملی مراحل نصب چمن مصنوعی جدید ورزشگاه تختی شهر قشم به مساحت هفت هزار و ۷۲ متر به پایان رسید و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: برای خرید و نصب چمن مصنوعی این ورزشگاه چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

رییس شورای اسلامی شهر قشم توضیح داد: ورزشگاه جهان پهلوان تختی شهر قشم از سالیان گذشته به عنوان میزبان برگزاری لیگ برتر جزیره با حضور ۱۰ تیم ورزشی فوتبال، مسابقات ورزشی دستگاه های برتر استان هرمزگان، مدارس فوتبال، مسابقات فوتبال نونهالان مورد استفاده قرار می گرفت که به درخواست جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش قشم به وضعیت بد چمن مصنوعی آن نیاز به بازسازی و نصب چمن مصنوعی جدید داشت.

بازماندگان‌ قشمی اضافه کرد: همزمان با نصب چمن مصنوعی جدید در این ورزشگاه رنگ آمیزی فنس ها، بازسازی سکوهای تماشاگران و بهسازی و فضا سازی این مجموعه را با همکاری شهرداری قشم، سازمان منطقه آزاد و اداره تربیت بدنی این شهرستان در دستور کار قرار گرفت و حساسیت به خرج دادیم تا کار اصولی و ماندگاری انجام شود.

وی با بیان اینکه خلق حماسه و رسیدن به موفقیت های مهم، نیازمند داشتن جامعه ای سالم، پویا و با نشاط است، گفت: این امر با نهادینه کردن ورزش و تقویت روحیه جسمی و روانی شهروندان و قشموندان در این جزیره میسر خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر قشم افزود: توسعه فضاها و زیرساخت های ورزشی به ویژه ورزش های همگانی در دستور کار این شورا و شهرداری قشم قرار دارد و بیشترین سطح فعالیت های عمرانی و بهسازی های انجام شده از سوی شهرداری قشم مربوط به این حوزه است.

در آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه تعویض چمن مصنوعی جدید زمین فوتبال مجموعه ورزشی تختی قشم که روز گذشته (جمعه چهارم آذر ۱۴۰۱) انجام شد مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، مظفر مهری خادمی مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم، فرزاد دهقانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری قشم، رضا دریایی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم، سرهنگ دوم پاسدار محمد اوجی زاده جانشین سپاه قشم، میرداد میردادی شهردار قشم و جمعی از مسوولین محلی حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا