آخرین خبرهااجتماعیگزارش

آغاز آسفالت ۳۰ هزار متر مربع از معبرهای درگهان

زیر سازی و آسفالت محله‌های درگهان آغاز شد که در گام نخست معبرهای محله پشت کلات درگهان به مساحت بیش از ۳۰ هزار متر مربع آسفالت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از ایرنا ، شهردار درگهان گفت: همزمان با اجرای این طرح، دو خیابان اصلی در محله دلبری قشم نیز در حال زیر سازی است.

سید محمد کاظمی شهرویی افزود: در محله کوش واقع در شرق درگهان نیز زهکشی مسیر پایان یافته است و پس از نصب علمک‌های شرکت گاز، زیر سازی و آسفالت آن آغاز می‌شود.
وی ادامه داد: در ابتدای کار زیر سازی، با هماهنگی شرکت‌های خدمت‌رسان هماهنگی لازم صورت می‌گیردتا پس از آسفالت معبرها، برای دیگر خدمات به آسفالت صدمه وارد نشود.
شهردار درگهان تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده، شرکت‌های آب، برق و گاز قشم اقدامات خود را پیش از آسفالت تکمیل می‌کنند.
شهر درگهان با افزون بر ۱۵ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۰ کیلومتری شهر قشم قرار دارد و دارای ۱۲ مجتمع تجاری شامل حدود ۶ هزار واحد است.
شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا