ایران

بصیرت خواص، بصیرت عوام

۹دی ۱۳۸۸ بصیرت مردم _ ۹ دی ۱۳۹۶ بصیرت خواص؟!؟! بصیرت چقدر واژه آشناییست ولی مهجور.

بصیرت چقدر واژه آشناییست ولی مهجور؟!؟!

هنوز بیادداریم نام دیماه۸۸ مردم فهیم و آگاه چگونه با موقعیت سنجی دقیق توانستند با قیان تاریخی و به معنای واقعی کلمه” تاریخ ساز ” با شعارهای پرمعنا بساط عاملین ساختارشکن را جمع کرده وحساب معترضین و اغفال شدگان را از معاندین و مغرضین جدا نموده و پاسخ محکم و قاطع به دشمنان قسم خورده نظام و مزدوران داخلی شان دادند و خطوط قرمز نظام اسلامی را حفظ و حر است نمودند. بلد از این قیام تاریخ ساز بود که خیل عظیمی از انسانهای آزاده و عدالتخواه متوجه فتنه های پیچیده و برنامه ریزی شده محاربین و مزدوران شده ودر هم شکستن توطئه ها را رقم زدند.

بصیرت چقدر واژه آشناییست ولی مهجور؟!؟!
هنوز بیاد داریم پس از خطبه تاریخی رهبر فرزانه انقلاب پس از بیان مدبرانه در خصوص حوادث گذشته ، حال و آینده و توصیه های حکیمانه به مردم و مسئولین و البته تضرع خاشعانه به درگاه احدیت و حجت خداوند بر روی زمین بسان نوری آشکار و رهنما در تاریکی جلوه مینمود ولی متاسفانه تا ماهها بعد از آن سخنرانیها هنوز برخی مسئولین و خواص پی به کج رویها و تفکرات ناشی از جهالت مدرن خود نبرده و هنوز در آتش فتنه میدمیدند، که منجر به قائله روز عاشورای همان سال و اهانت به ساحت مقدس آقا اباعبداله الحسین (علیه السلام) و عزاداران و شیعیان حضرت گردید . لکن مردم در نهم دی چگونه قبل از برخی مسئولین و خواص بی بصیر بساط فتنه را جمع و اتمام حجت نمودند. واکنون هشت سال از آن روزمیگذرد ، روزیکه مردم بصیرطبق معمول حمایت و پاسداری ازنظام مقدس جمهوری اسلامی را علما و عملا ثابت نموده و همه توطئه ها را در هم شکسته و از تضعیف قوای سه گانه و بالاتراز آن حاکمیت جلوگیری نمودند.

بصیرت چقدر واژه آشناییست ولی مهجور؟!؟!
به نظر میرسد قائله در زمان کنونی قلب شده و بخش عمده ای از مردم عدالتخواه ایران این ملت جسور و ایثارگر ، شریف و کم توقع ، بصیر و توانا و بالاتر از همه انقلابی و میهن پرست که تک تک الفاظ را در عمل اثبات نموده اند در وضعیت نابسامان اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی رنج برده و از بی کفایتی برخی مسئولین و سازمانها به سطوح آمده و درد دلهایشان را به انحائ مختلف ابراز می نمایند و حقوق پایمال شده خودرا طلب مینمایند .آیا وقت آن نرسیده است که مسئولین و خواص بصیرت خود را نشان داده و با اقدامات مفید ، موثر و آنی و ملموس به داد این مردم رسیده و آلام آنان را تسکین بخشند چرا که تاریخ درباره آنان قضاوت خواهد کرد.

بصیرت چقدر واژه آشناییست ولی مهجور؟!؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا