اجتماعی

انجمن جمعیت و خانواده پایدار در قشم تشکیل می شود

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از تشکیل انجمن «جمعیت و خانواده پایدار» با هدف ترویج سیاست های جمعیتی و در راستای تبلیغ درخصوص سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب مبنی بر افزایش جمعیت در جزیره قشم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبرقشم، حجت الاسلام محمدسعید آخوندی در همایش جمعیت و خانواده پایدار، اظهار کرد: فراهم کردن شرایط ازدواج آسان برای جوانان و افزایش ازدواج و افزایش نرخ رشد جمعیت در شرایط امروز کشور امری ضروری است و باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.
وی ادامه داد: افزایش اقتدار ملی، جلوگیری از سستی جامعه و رشد ظرفیت های بالقوه را از مزایای جمعیت مطلوب است و باید به مقوله ازدواج جوانان و ترویج فرهنگ باروری سالم در خانواده ها به صورت جدی و با نگاهی آسیب شناسانه ورود کرد.
سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم افزود: موضوعات مهارتی و آموزشی در حوزه اجتماع، خانواده و فرزندآوری یکی ضرورت های امروز جزیره زیبای قشم است که باید برای آن برنامه ریزی جدی انجام داد.
حجت الاسلام آخوندی تصریح کرد: با هدف ترویج سیاست های جمعیتی و در راستای تبلیغ درخصوص سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب مبنی بر افزایش جمعیت انجمن «جمعیت و خانواده پایدار» در جزیره قشم راه اندازی می شود.
وی اضافه کرد: موضوع تشکیل خانواده سالم و افزایش جمعیت یکی از دغدغه های مهم رهبر معظم انقلاب در سال های گذشته بوده است و این مهم همراهی و همکاری همه ادارات و ارگان ها را درخصوص ترویج فرهنگ باروری سالم در جامعه می طلبد.
سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: هرچه خانواده ها صمیمی تر و گرم تر بوده و با محبت بیشتری با هم تعامل داشته باشند، شاهد فرزندان بیشتر و حرکت رو به رشد افزایش جمعیت خواهیم بود.
براساس این گزارش، همایش جمعیت و خانواده پایدار با حضور حجت الاسلام محمد سعید آخوندی، سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم و نرگس منتظری تختی، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری هرمزگان و با سخنرانی حجت الاسلام محمد مسلم وافی یزدی در مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا