اقتصادی

بازدید مقام های قضایی هرمزگان و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد از شرکت پرورش میگوی فوق متراکم در قشم

جمعی از مقام‌های قضایی هرمزگان به همراه رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از شرکت پرورش میگوی فوق متراکم کیان یزدان قشم بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبرقشم، پرورش میگو به شیوه فوق متراکم نسبت به شیوه سنتی از مزایای بی‌شماری در حوزه بهره‌وری حداکثری از زمین، تولید چندبرابری محصول، حفظ محیط زیست و صرفه جویی در انرژی برخوردار است.

مسئولین استان و شهرستان در این بازدید ضمن اطلاع از روند پرورش میگو روش فوق متراکم ابراز کردند به منظور افزایش بهره‌وری، اعطای مجوز پرورش میگو باید از شیوه سنتی به متراکم  و فوق متراکم تغییر یابد.

شرکت کیان یزدان قشم با فعالیت در حوزه پرورش میگو به شیوه فوق متراکم در ۱۰ هکتار وسعت و سرمایه گذاری ۲۴۰ میلیارد ریالی سعی کرده باتوجه به محدودیت منابع زمین در جزیره قشم، به بالاترین نرخ فعالیت در هر هکتار دست یابد. این شرکت با توان تولید ۶۴ تن میگو در هر هکتار، ۲۵۰ مخزن پرورش دارد که ۶۶ مخزن آن آغاز به کار کرده است.

بنابراین گزارش، مجتبی قهرمانی، رییس کل دادگستری هرمزگان، علیرضا احمدی‌منش دادستان عمومی و انقلاب هرمزگان، مرتضی فیروزی رییس دادگستری و امید مهدوی مجد دادستان قشم به همراه رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از این شرکت بازدید کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا