اجتماعی

بررسی مشکلات گازرسانی به شهرک صنعتی طولا در کمیته رفع موانع تولید

مشکلات گازرسانی به شهرک صنعتی طولا در کمیته رفع موانع تولید با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل، جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم و مسئولین اداره گاز شهرستان و استان هرمزگان بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، شهرک صنعتی طولا یکی از مهمترین شهرک های صنعتی جزیره قشم می باشد که بهره برداری از شبکه داخلی گازرسانی 21 کیلومتری این شهرک با مشکلات بین دستگاهی روبرو شده است.
به همین منظور جلسه ای با حضور مسئولین ارشد سازمان منطقه آزاد، مسئولین اداره گاز شهرستان و استان، پیمانکار و ناظران پروژه برگزار شد تا ضمن بررسی مشکلات هم افزایی لازم به منظور برطرف سازی آنها انجام گردد.
براساس مذاکرات انجام شده در این جلسه مقرر شد در اسرع وقت اطلاعات جامع تر در خصوص راهکارهای تکمیل پروژه، ترک فعل های احتمالی از سوی هرکدام از دست اندرکاران در گذشته، بررسی و راهکارهای مناسب برای پیشبرد پروژه براساس قانون اتخاذ شود و در جلسه آتی تصمیم نهایی برای حل مشکلات اتخاذ گردد.
بنابراین گزارش، این جلسه با حضور عادل پیغامی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل، منصور عظیم زاده اردبیلی، عضو موظف هیات مدیره و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری، سعید اکبریان، معاون فنی و زیربنایی، و جمعی از مسئولان اداره گاز استان هرمزگان و شهرستان قشم برگزار گشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا