اقتصادی

ساماندهی مراکز گردشگری روستایی قشم با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار

رییس کمیته خدمات شهری و روستایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از ساماندهی اسکله های تفریحی، تجهیز اماکن گردشگری و پاکسازی سواحل روستایی این جزیره با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در آستانه ورود به نوروز باستانی و در ادامه طرح پویش استقبال از گردشگران نوروزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم به نقل از ایرنا، شاهد ملازم با اشاره به اختصاص پنج میلیارد ریال اعتبار برای رنگ‌آمیزی نمادهای شهری (المان ها) و پایه های ترافیکی جاده‌های روستایی از سوی سازمان اظهار داشت: این اقدام باتوجه به استقبال بالای هموطنان برای سفر به قشم در ایام عید، باهدف ارتقا ایمنی راه ها و همچنین زیباسازی منظر روستایی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در ادامه این پویش، پنج میلیارد ریال اعتبار برای رنگ‌آمیزی اسکله های گردشگری کندالو و حرا تخصیص یافته که طرح های یادشده اجرایی شده و پایان یافته است.

رییس کمیته خدمات شهری و روستایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از اقدامات این کمیته با اعتبار پنج میلیارد ریالی در حوزه پاکسازی و نظافت کمپ پارک ها، سواحل و جاده‌های روستایی و بین راهی و ژئو سایت ها و همچنین تخصیص متصدیان سرویس بهداشتی سایت های گردشگری خبر داد.

ملازم ادامه داد: تجهیز ژئوسایت های تنگه چاهکوه و غار نمکدان با ۱۲ چشمه پرتابل و سازه ای سرویس بهداشتی اقدام دیگری در راستای ارائه خدمات بهتر به گردشگران نوروزی است.

وی از تجهیز پارک روستای رمچاه با وسایل بازی و بدنسازی به ارزش سه میلیارد ریال خبر داد و گفت: به منظور حمایت و مساعدت به دهیاران برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران، منبع های آب و مخازن زباله برای نصب در مبادی ورودی ۱۱ نقطه گردشگری جزیره قشم، به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال، تامین شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا