اجتماعی امام جمعه قشم:

نخبگان هرمزگان باید عضو هیات مدیره‌های شرکت‌های استان شوند

امام جمعه قشم گفت: رفع بیکاری در هرمزگان در گرو عضویت نخبگان استان در هیات‌مدیره‌های شرکت‌های صنایع بزرگ و متوسط و کوچک این استان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم به نقل از ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته قشم افزود: هم اکنون شرکت‌های مختلفی در هرمزگان وجود دارد که در نتیجه آن فرصت‌های شغلی زیادی ایجاد می‌شود اما جوانان این استان از این فرصت‌ها بهره نمی‌برند.

وی ادامه داد: رییس جمهور و وزرای دولت در سفرهای خود به قشم تاکید کردند که بیکاری باید در این استان برچیده شود.

امام جمعه قشم با اشاره به نامگذاری امسال به تولید، دانش بنیان، اشتغال‌آفرین از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد:  امسال باید با یک سیاست‌گذاری درست جوان شایسته هرمزگان را مشغول به کار کرد و بیکاری را از بین برد.

وی در ادامه با اشاره به سفرهای نوروزی به هرمزگان گفت: جزایر این استان در اولویت مقصدهای گردشگری مسافران است

حاجبی ضمن تشکر از تلاش دست‌اندرکاران میزبانی از میهمانان نوروزی افزود: بابت مشکلات و کمبودهای پیش‌آمده از مردم عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از کمبود زیرساخت‌ها مربوط به سال‌های قبل است، که تا کنون توسعه نیافته است و امسال با ورود چند برابری مسافر، مشکلاتی رقم خورد.

امام جمعه قشم همچنین از مسافران خواست تا بهداشت و حفظ محیط زیست جزیره و همچنین رعایت شئونات اخلاقی را مورد توجه خود قرار دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا