اجتماعی امام‌جمعه:

قشم 8 ماه بلاتکلیف است/ وضعیت شهرستان باعث شرمساریست

امام‌جمعه شهرستان قشم گفت: قشم 8 ماه است که معلوم نیست به کجا می‌رود و مردم از این وضعیت بلاتکلیفی خسته شده‌اند و این شکل کار واقعا نوبرانه است.

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی ظهر جمعه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته قشم بیان کرد: وضع موجود جزیره، بسیار عجیب‌وغریب است و آنچه در 8 سال گذشته اتفاق افتاده و انتظار تغییر و تحول در آن با مدیران جهادی بودیم، هم اکنون به وضعیتی غیرقابل وصف تبدیل شده که باید حل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص وضعیت مسئولان تعویضی بیمارستان قشم اظهار داشت: باعث خجالت است و در حوزه درمان، بیمارستان دارد تبدیل به گوشت قربانی مسئولین می‌شود.

خطیب جمعه‌قشم در ادامه با ابراز ناخرسندی از روی‌کارآمدن مسئولینی که نمی‌دانیم از کجا آمده و منصوب می‌شوند و پس از چند ماه به شهر و دیار خود بازمی‌گردند، افزود: در این بزنگاه و مشکلات عدیده بیمارستان قشم، برخی در تلاشند از حزب و گروه خود افرادی را در این مناصب بگمارند!

وی با بیان اینکه بیمارستان باید محل اطمینان مردم باشد نه جای استرس، اظهار داشت: از مسئولین علوم‌پزشکی درخواست داریم در انتخاب‌های خود دقت کنند تا برای چندمین بار از یک سوراخ گزیده نشوید.

امام جمعه شهرستان قشم در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد به نحوه برخورد برخی مسئولین با مردم و معطل نگهداشتن آنها، افزود: برخی مسئولین خجالت کشیدن بلد نیستند و از دولت می‌خواهیم تمامی مدیران جهادی را به کار گیرد تا پاسخ مردم را بدهند.

وی تصریح کرد: نشستن روی صندلی مدیریتی که برای مردم خدمت نکند حرام و ارتزاق از این سفره نیز حرام است و نطفه‌ای که در خانه این مسئولین بسته می شود، تنها نکبت‌زاده دیگری را به دنیا خواهد آورد.

حجت الاسلام حاجبی بیان کرد: نظام اداری ما باید تراز سخنان امام و رهبری باشد و مردم بتوانند با شهردار، فرماندار و سایر مسئولین صحبت کنند و نباید با ترس اینکه کارشان انجام نشود، از کارمندانی که کار ارباب رجوع را راه نمی اندازند در راهروهای ادارات سرگردان بمانند.

وی هشدار داد: اگر بدانیم بداخلاقی از سوی مدیری صورت می‌گیرد، آن مدیر را بیچاره می کنیم و اجازه نخواهیم داد با مردم، نخبگان و افراد شایسته برخوردی نابجا می شود.

امام جمعه شهرستان قشم در بخش دیگر سخنان خود، امنیت کشور را مرهون مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان دانست و با اشاره به حمله اخیر سپاه پاسداران به مقر موساد در اربیل عراق، گفت: در همین حمله علاوه بر اشراف اطلاعاتی و سیلی محکم به موساد، حمایت مردم نیز قابل ستایش بود.

وی بیان داشت: از اهداف بلندمدت این است که لانه های طراحی شرارت در منطقه برچیده شود و در همین مدت نیز همزمان کارهایی در منطقه علیه صهیونیست‌ها انجام گرفت که آنان این پیام را دریافت کردند.

خطیب جمعه قشم عنوان کرد: این اقدامات برای عموم مسلمین دلگرم‌کننده بود؛ ولی در صورتی که این رژیم دست از پا خطا کند مجازات های بزرگتری در راه خواهد بود.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی برای همیشه ساعت 1 و 20 دقیقه بامداد را به خاطر خواهد داشت؛ ساعتی که مبدا تاریخ با رمز حاج قاسم خواهد بود و ترس و وحشت را در دل دشمنان ایجاد خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا