اجتماعی

افزایش کیفیت خدمات رسانی، اولویت توسعه همکاری با شهرداری های جزیره است / بازگشایی مسیر سیلاب محله چابهار به سرعت اجرایی شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: وجود منطقه آزاد در جزیره قشم یک فرصت و ظرفیت بسیار عالی برای خدمات رسانی زیرساختی، عمرانی و شهری مناسبت به ساکنان این منطقه است

به گزارش پایگاه خبرقشم، افشار فتح الهی در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر قشم، اظهار کرد: هم افزایی و توسعه همکاری با شهرداری های جزیره با هدف سرعت بخشیدن به اجرای فرایندها و ارائه خدمات رسانی شایسته به شهروندان در دستور کار قرار گرفته و با جدیت پیگیری می شود.
وی با اشاره به امضای تفاهم نامه میان سازمان منطقه آزاد قشم و شهرداری، ادامه داد: سرعت بخشیدن به فرآیندها و افزایش کیفیت خدمات دهی به مردم مهمترین اولویت در توسعه همکاری میان سازمان و دستگاه های مختلف است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: همکاری و تفاهم نامه میان سازمان و شهرداری قشم، الگوی همکاری با سایر شهرداری های جزیره است و اجرای کامل آن می تواند موجب بهبود وضعیت شود.
به گفته فتح الهی؛ اتخاذ یک رویه واحد برای صدور پروانه های صنفی به نحوی که شرایط بهره مندی فعالان اقتصادی از معافیت های مالیاتی فراهم شود و هم به بهبود درآمدهای شهرداری ها کمک کند، از برنامه سازمان منطقه آزاد قشم است.
وی در ادامه بر لزوم کوتاه کردن فرآیندها جهت سرعت بخشیدن به فعالیت ها و خدمات رسانی تاکید کرد و افزود: حل مشکل محله چابهار برای جلوگیری از مشکلات احتمالی در صورت بارندگی و بازگشایی مسیر سیلاب با مذاکره با صاحبخانه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و باید به سرعت اجرایی شود.
ساماندهی وضعیت صنوف مزاحم و تعیین محلی مناسب برای جانمایی آنها و همچنین پیش بینی محلی جهت احداث بازارچه میوه و تره بار از دیگر موضوعاتی بود که مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بر اجرای سریع تر آن تاکید نمود.
براساس این گزارش شهردار قشم نیز در این جلسه گزارشی از روند اجرایی شدن تفاهم نامه میان شهرداری و سازمان منطقه آزاد قشم برای خدمات رسانی به شهروندان ارائه کرد.
میرداد میردادی همچنین اظهار کرد: شهرداری قشم آمادگی دارد تا در حوزه ایجاد فضای سبز و احداث پارک های جدید با مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم همکاری نماید.
وی ادامه داد: ارزش خانه های در مسیر سیلاب محله چابهار قشم، توسط کارشناسان دادگستری تخمین زده شده تا شهروندان دچار زیان نشوند و امیدواریم همه صاحبان خانه در بازگشایی این مسیر همکاری لازم را داشته باشند.
همچنین حبیب بازماندگان، رییس شورای اسلامی شهر قشم نیز در این جلسه گفت: تمام دستگاه‌ها باید با هم‌پوشانی اقداماتی در راستای کمک به معضلات شهر انجام دهند؛ نه اینکه از زیر بار مسئولیت خود شانه خالی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا