اقتصادی با اجرای دستور رییس جمهور؛

حریم ۶۰ متری دریا در ۱۰ کیلومتر از سواحل قشم آزاد شد

سرپرست معاونت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در راستای اجرای دستور رییس جمهور مبنی بر آزادسازی سواحل، سازه‌های غیرقانونی ایجاد شده توسط نهادهای دولتی در مسیر ۱۰ کیلومتری ساحل جنوبی شهر قشم تخریب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم به نقل از ایرنا، سید محمد قدسی روز یکشنبه در حاشیه آزادسازی ساحل در جمع خبرنگاران افزود: امروز بخش ابتدایی عملیات پاکسازی سازه‌های غیرقانونی ایجاد شده اجرا شد که بر اساس آن علاوه بر سازه‌های مربوط به ادارات و نهادهای دولتی، بخشی از سازه‌های مربوط به اشخاص حقیقی نیز تخریب شد.

وی ادامه داد: تخریب این سازه‌های غیرقانونی شامل دیوارهای بتنی، پی سنگی، استخر، سازه‌های مسقف و نیمه ساخته شده بود که با هماهنگی و حضور نهادهای مربوط انجام شد.

سرپرست معاونت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم  تصریح کرد: با آزادسازی سواحل، فضای مناسبی برای تردد مردم با هدف استفاده از منظره زیبای دریا از پارک زیتون شهر قشم تا شهرک آفتاب ۲ در مسیر ساحل جنوبی ایجاد شد.

وی افزود: آزاد سازی حریم قانونی سواحل در  قشم براساس دستور ریاست جمهوری به طور قاطع در دستور کار سازمان منطقه آزاد قشم قرار گرفته است و این رویه همچنان ادامه می‌یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا