اجتماعیاخبار مهم نماینده مجلس:

کمیته بررسی مشکلات قشم زیر نظر رییس جمهور ایجاد می‌شود

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شوراس اسلامی گفت:با سفر رییس جمهور به شهرستان قشم و پیگیری مطالبات مردم مقرر شد کمیته بررسی مشکلات قشم زیر نظر رییس جمهور شکل بگیرد تا مسایل مختلف این شهرستان حل و فصل شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم به نقل از ایرنا، محمد آشوری تازیانی در نشست مشترک شوراهای شهر و روستای قشم با مسوولان این شهرستان افزود: دستگاه‌های ‌مختلفی در این کمیته حضور دارند که فرماندار قشم و نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی از اعضای آن هستند.

وی ادامه داد: موضوعات مختلفی از جمله ساخت پل خلیج فارس، اسناد مالیکت مردم، دوگانگی مدیریت و غیر آن از جمله مباحثی است که در آن کمیته مطرح خواهد شد تا دغدغه‌های مردم یکی پس از دیگری برطرف شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکل شورای شهردرگهان نیز باید با رعایت حق،  عدالت و انصاف حل شود  و هیچکس نیز حاشیه امن نداشته باشد.

وی افزود: فرماندار جهادی شهرستان قشم با مشارکت افراد مربوط این مساله را به سرانجام می‌رساند تا آرامش به این شهر بازگردد و مردم از خدمات شورا و سایر بخش‌های مرتبط بهره‌مند شوند.

آشوری تازیانی ادامه داد: بنگاه‌های اقتصادی غیر از آنکه وظیفه افزایش ثروت ملی را دارند، باید وظایف منطقه‌ای خود را از جمله اجرای مسوولیت اجتماعی و استفاده از نیروهای بومی در بنگاه‎ها تحقق بخشند.

وی اظهار کرد: در حوزه درآمد شهرداری‌ها یک آشفتگی وجود دارد که باید برای ایجاد درآمد پایدار تلاش کنند و یکی از این منابع درآمدی بنگاه‌های اقتصادی فعال در هر منطقه است.

این نماینده مجلس در ادامه سخنان خود افزود: جنس توسعه نیافتگی استان هرمزگان فرهنگی است که باید در این مینه تلاش بیشتری شود.

وی ادامه داد: برای خدمت رسانی باید فضای امن و آرامی داشته باشیم اما در فضای پرتنش هم حق تعطیل می شود و هم خدمات دیده نمی شود.

آشوری تازیانی خاطرنشان کرد: با نگاه توسعه از افزون بر ۹۰ کشور بازدید کرده ایم که مشخص شد سطح خدمات انجام شده در روستاهای کشور و از جمله قشم بسیار مناسب است.

وی افزود: منظومه فکری و عملی امام خمینی(ره)  مردم رزا به خودباوری و عزت نفس رساند و انقلاب اسلامی به ما فرهنگ پرسشگری و توسعه طلبی را آموخت.

جلسه مشترک فرماندار، عاشوری تازیانی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، امامان جمعه شیعه و اهل سنت قشم با نمایندگان دهیاران و شوراهاهی شهر و روستای این شهرستان شامگاه شنبه در روستای تنبان برگزار شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا