اجتماعی امام‌جمعه قشم:

رسانه‌ها پیگیر مشکلات و مسائل مردم جزیره باشند/ عالیخانی خبرنگار جدید فارس در قشم شد

امام‌جمعه شهرستان قشم گفت: رسانه‌های جزیره به عنوان چشم بیدار و گوش شنوای مردم، وظیفه پیگیری مشکلات مردم را دارند و خبرگزاری فارس به عنوان نهادی مردم‌محور، انقلابی، بابصیرت و جهادی باید در راستای حل مشکلات جامعه گام بردارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی چهارشنبه شب در مراسم معارفه مسؤول خبرگزاری فارس در قشم با بیان اینکه مشکلات بسیاری در شهرستان قشم وجود دارد افزود: امکانات و ظرفیت‌های موجود در جزیره و موقعیت استراتژیک آن بسیار فراتر از موجودی فعلی آن است و می‌طلبد رسانه‌ها برای استفاده از این ظرفیت‌ها روشنگری کنند.

وی با بیان اینکه خبرگزاری فارس با تفکر جهادی و روحیه انقلابی می‌تواند پل ارتباطی خوبی بین مردم و مسئولین برقرار کند، اظهار داشت: مردم از دولت جدید انتظار دارند اقدامات گسترده‌ای در زمینه معیشت و نیازهای اولیه انجام دهد و به‌سرانجام رساندن این نیازها در شهرستان قشم قابل انجام و در دسترس است.

امام جمعه قشم تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های نوین رسانه‌ای در مواجهه با جنگ ادراکی دشمن در اثرگذاری روانی بر جامعه ایران اسلامی یک ضرورت برای خبرگزاری‌های انقلابی است و خبرگزاری فارس در زمینه پاسخگویی به شبهات فکری و روانی در جامعه نقش موثری دارد.

در این مراسم، نصیر عالیخانی به عنوان خبرنگار خبرگزاری فارس در قشم معرفی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا