اخبار مهم

پیام تسلیت انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان به مناسبت در گذشت فعال رسانه ای سید علی علوی

انجمن صنفی روزنامه نگاران استان هرمزگان در پیامی درگذشت فعال اخلاق مدار ،پرتلاش ، باسابقه عرصه رسانه استان را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم در متن این پیام آمده است:
بنام او که باقی است
وَاَنَّ اِلی رَبِّکَ المُنتَهی
خبر تاسف بار و حزن انگیز درگذشت مرحوم سید علی علوی مدیر پایگاه خبری هرمزگان آنلاین ، از فعالان پرتلاش و با اخلاق این عرصه جامعه رسانه‌ای استان را در غمی جانکاه فرو برد. این ضایعه دردناک اندوهی سترگ رادر دل اهالی رسانه نشاند و نخل حسرت را در دل دوستداران، خانواده و بازماندگانش بارور کرد .
سید علی علوی از پیشکسوتان عرصه رسانه، هنر، روابط عمومی و تعلیم و تربیت بود که ایستایی و سکون را بر نمی تابید. حرکت در مسیر مطالبه گری اخلاق مدارانه، قلم شیوا و نافذ، باور به تقویت تشکلات صنفی در حوزه های کاری، دقت نظر در بازتاب مسایل و مشکلات از ویژگی های او بود. مرحوم سید علی علوی به نقش آفرینی اهالی رسانه هرمزگان در تشکلات کشور ایمان راسخ داشت بنحوی که در شکل گیری خانه مطبوعات کشور و عضویت در اولین دوره هیئت مدیره این تشکل نقش آفرینی نمود.
رسانه های هرمزگان یکی از دلسوزترین ، نجیب ترین ، تواناترین ، محبوب ترین ،متعهد ترین عضوش را از دست داده و در فقدانش سوگوار است . او نمونه یک فعال رسانه ای محجوب و بااخلاق بود که فقدانش خلا بزرگی برای این عرصه است .
انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان ضایعه درگذشت آن عزیز از دست رفته را خدمت خانواده محترم، خبرنگاران، اصحاب رسانه ،روابط عمومی و فرهنگ و ادب ، مردم شریف شهرستان رودان و سایر بازماندگان داغدیده ‌ تسلیت عرض نموده از خداوند سبحان علو درجات را برای آن فقید سعید و صبر و اجررا برای همه بازماندگان خاصه دو فرزند دلبندش مسئلت دارد .
انجمن صنفی روزنامه گاران هرمزگان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا