آخرین خبرهااخبار مهمگردشگری

محدودیت‌های تردد در قشم اعمال نمی‌شود

معاون سیاسی امنیتی فرماندار قشم گفت: قشم در تعطیلات پایانی ماه صفر تعطیل نمی‌شود و تردد در مسیر این جزیره با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی امکانپذیر است.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از ایرنا، آرش نیرومند روز دوشنبه افزود: در مبادی ورود گردشگر به قشم شامل فرودگاه، اسکله‌های لافت و شهید ذاکری، از ورود مسافران دارای علایم بیماری جلوگیری به عمل می‌آید و بازرسان با جدیت بیشتری مراکز گردشگری و هتل‌ها را بررسی می‌کنند.

وی ادامه داد: تعطیلات پایان ماه صفر، آب و هوای مطلوب جزیره قشم و همچنین تعطیلی ناشی از کرونا در تهران و سایر شهرها، باعث افزایش حضور گردشگر در قشم می‌شود که با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توان از افزایش مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ در این شهرستان جلوگیری کرد.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار قشم با توجه به وضعیت مطلوب قشم در خصوص رعایت بهداشت و فاصله گذاری اجتماعی در مدارس تصریح کرد: طبق گزارش ستاد مقابله با کرونای قشم، ۱۰۰ درصد دستورالعمل‌ها بهداشتی در مدارس رعایت می‌شود.

جانشین ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان قشم افزود: از ابتدای هفته‌ی جاری در بازرسی از پنج واحد صنفی، ۲ واحد سفره‌خانه سنتی در قشم به علت رعایت نکردن موارد بهداشتی و عرضه قلیان، توسط مرکز بهداشت شهرستان پلمب شدند.

نیرومند ادامه داد: به دستور فرماندار قشم، تیم بازرسی فرمانداری به همراه کارمندان شبکه بهداشت و اصناف قشم، از اصناف، مراکز خرید، هتل‌ها و مقاصد گردشگری روزانه بازدید و با متخلفان برخورد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در موضوع سلامت مردم و رعایت دستورالعمل‌ها برای همه اصناف هیچ‌گونه اغماضی وجود ندارد و مردم شهرستان قشم موارد تخلف را اعلام نمایند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، لارک و هنگام با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان و میان آب های خلیج فارس قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا