آموزشی

برگزاری دوره آموزشی قوانین و مقرارت مدیریت و اداره اقامتگاه های بومگردی در روستای گردشگری سهیلی قشم

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری دوره آموزشی قوانین و مقرارت مدیریت و اداره اقامتگاه های بومگردی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، رستم گورانی با اعلام این خبر بیان داشت: در جزیره قشم بیش از 100 اقامتگاه های بومگردی داریم که هرساله پذیرای صدها هزار گردشگر است و موجب توزیع متوازن گردشگران در سراسر جزیره شده است.
وی ادامه داد: این اقامتگاه ها ضمن ارائه خدمات مناسب به گردشگران منطبق با فرهنگ و سنت جزیره قشم اداره می شوند و نقش مهمی در آشنایی آنها با تاریخ دیرینه جزیره بر عهده دارند.
به گفته گورانی، در اداره اقامتگاه ها، قوانین و مقررات، عوامل اقتصادی، عوامل اجتماعی- فرهنگی، عوامل محیط بومی و نیروی انسانی به عنوان ۵ محور اصلی به شمار می روند و دوره آموزشی قوانین و مقرارت مدیریت و اداره اقامتگاه های بومگردی نیز با هدف ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده به گردشگران برگزار شد.
گورانی تصریح کرد: هدف ما تنها توسعه کمی اقامتگاه‌های بومگردی نیست بلکه توسعه کیفی، آموزش اصولی و نطارت صحیح از جمله برنامه هایی می باشد که برای این حوزه در دست اجرا است.
بنابراین گزارش، دوره آموزشی قوانین و مقرارت مدیریت و اداره اقامتگاه های بومگردی با حضور جمعی از متولیان حوزه گردشگری در سالن اجتماعات روستای گردشگری سهیلی برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا