آخرین خبرها

آزمون‌های جامع و ادواری استانداردهای مهارتی در قشم برگزار شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: سومین آزمون جامع و سی و دومین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی روز جمعه با ۱۲۸ شرکت کننده در قشم آغاز شد و امروز(شنبه) به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از ایرنا، علیرضا کمساری گفت:  این آزمون‌ها در رشته‌های نوازندگی ساز ایرانی، گرافیگ رایانه‌ای، آواز جهانی و صفحه آرایی با حضور داوطلبان در قشم برگزار شد.

وی ادامه داد: از مجموع ۱۲۸ شرکت کننده، ۱۰۵ شرکت کننده در آزمون جامع و ۲۳ نفر نیز در سی و یکمین آزمون ادواری مهارت های کار و دانش شرکت کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، امتحان عملی این آزمون با حفظ فاصله گذاری اجتماعی و آزمون نظری نیز روز جمعه به صورت برخط برگزار گردید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان برای حضور در این آزمون باید حداقل ٣٢ واحد و حداکثر ٤٤ واحد از دروس برنامه آموزش مهارتی رشته‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را سپری کرده باشند.

آزمون ادواری، آزمونی است که به صورت دوره ای و به منظور تعیین سطح مهارتی افراد و براساس استانداردهای مهارتی کار و دانش برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا