آخرین خبرهااجتماعیاقتصادیایران

نگاهی نو به تسهیل امور گمرکی در قشم/ نگرش کارمندان «صف» بهبود می‌یابد

مدیرکل گمرک ایران قشم گفت: کارمندان «صف» در تسهیل امور گمرکی از تاثیری همسان با کارمندان ستادی برخوردار بوده و بهبود نگرش آنان تسهیل امور گمرکی را تسریع می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از خبرگزاری فارس از قشم، علیرضا قنبری‌ باغستانی در حاشیه بازدید از شرکت تولیدی کاسترول قشم اظهار داشت: از نکات قابل توجه این بازدید، همراهی کارمندان سطوح صف با مدیران ستادی گمرک است.

وی افزود: معتقدیم کارمندان صف در تسهیل امور گمرکی از تاثیری همسان با مدیران ارشد و رده بالا برخوردار هستند و از این رو بهبود نگرش آنان نسبت به واحدهای تولیدی جزیره می‌تواند روند تسهیل امور را تسریع کند.

مدیرکل گمرک ایران قشم تصریح کرد: گمرک ایران در کنار ارائه تسهیلات به تجار و بازرگانان، حمایت از واحدهای تولیدی به منظور افزایش تولید، ارتقای سطح اشتغال و توانمندی آن‌ها برای صادرات بیشتر را در دستور کار دارد.

قنبری ادامه داد: گمرک ایران برای ارائه خدمات و تسهیلات گمرکی در قالب بسته حمایت از واحدهای تولیدی در سال جهش تولید آمادگی داشته و پذیرای مراجعین است.

وی خاطرنشان کرد: گمرک ایران در ورودی کالا به جزیره قشم استقرار نداشته و بر خروج کالا از این جزیره به سرزمین اصلی و صادرات به دیگر کشورها نظارت دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا