علمی پژوهشی

مدیر پژوهش سرای برتر کشور از قشم انتخاب شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: یک فرهنگی قشموند با کسب بهترین امتیازات به عنوان مدیر پژوهش سرای کشوری انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری “خبر قشم”، محمد قویدل در سالن اداره کل آموزش و‌ پرورش استان هرمزگان با اعلام این مطلب، اظهار داشت: طی آئینی از خانم منور زیدآبادی به عنوان مدیر پژوهش سرای برتر کشوری و چند تن دیگر از برترین‌های فرهنگی استان هرمزگان همزمان با هفته پژوهش (۲۵ آذر تا اول دی ماه) در تهران تجلیل خواهند شد.
وی ادامه داد: براساس مستندات، برترین‌های پژوهشی شامل پژوهشگر، پژوهشگربسیجی، فناور، پایان نامه، رساله و طرح‌های پژوهشی به گروه تحقیق و پژوهش ارسال شد و براساس نتایج داوری داوران کمیته پژوهشی ادارات آموزش وپرورش استان، نفراتی که بالاترین امتیاز را داشتند انتخاب شدند و به پژوهشگاه مطالعات وزارت و دبیرخانه معلم پژوهنده در فارس ارسال گردیدند.
به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، در این ارزیابی‌ها همچنین ضیاالدین سالاری از آموزش و پرورش ناحیه ۲ بندرعباس و مصطفی محمدزاده از ناحیه یک بندرعباس به عنوان پژوهشگران برتر، زهرا شبخیز از ناحیه یک بندرعباس، سُها احمدی از ناحیه دو بندرعباس و اکرم محمدی از قشم هم به عنوان پژوهشگران برتر بسیجی انتخاب شدند.
وی افزود: همچنین مهین غلامزاده و حمیدرضا فاضلی از ناحیه یک بندرعباس به عنوان دارنده طرح پژوهشی برتر، زهرا نظری از ناحیه دو بندرعباس، اعظم کشاورزی از ناحیه یک بندرعباس، خدیجه توفیقی از بندر خمیر، محمد ذاکری از میناب، اسما خردو از پارسیان و ثریا اسلامی زاده از سندرک به عنوان معلم پژوهنده برتر، یاسر یحیی زاده از میناب به عنوان فناور برتر، رضوان میردریکوند از قشم به عنوان فناور برتر و کارآفرین حوزه پژوهش، مهدیه صادقی گوغری از ناحیه دو بندرعباس و یعقوب پیدایش از ابوموسی به عنوان رساله برتر و محمد امین امین زاده از اداره کل آموزش و پرورش استان، سامیه فولادی از ناحیه یک بندرعباس و فرزانه رزاقیان از جناح به عنوان ارایه دهنده پایان نامه کارشناسی ارشد برتر در هفته پژوهش تجلیل خواهند شد.

پایگاه خبری “خبر قشم” به نوبه خود به تمام پژوهشگران انتخاب شده هرمزگانی به ویژه منتخبان شهرستان قشم شادباش گفته ودبرای همه آنان از پیشگاه خدای مهربان، آرزوی توفیق روزافزون دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا