اجتماعیاخبار مهم

احیای ساختار 2 اداره کل در سازمان منطقه آزاد قشم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم براساس ماده 65 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور، دستور احیای ساختار دو اداره کل «میراث فرهنگی، گردشگری و صنايع دستي» و «فرهنگ و ارشاد اسلامی» منطقه آزاد قشم را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری “خبرقشم”، عادل پیغامی در این ابلاغیه از ایوب زارعی، مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنايع دستي و مهدی سلامتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم خواسته است تا در اسرع وقت برای احیای ساختار و سرمایه انسانی این اداره کل منطبق بر قوانین و مقررات کشور اقدام کند.
ارائه برنامه و بودجه سال 1402 در جهت تحقق منویات مقام رهبری (مدظله العالی)، اسناد بالادستی نظام و رویکردهای مشترک میان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان منطقه آزاد قشم از دیگر اهداف این دستور می باشد.
همچنین این دستور در راستای اجرای تفاهم نامه میان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور با وزارتخانه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین حکم صادر شده از سوی وزرای متبوع این وزارتخانه ها برای مدیران کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم صادر شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا