آخرین خبرهااجتماعی

اهانت به ساحت مقدس خاتم‌الانبیا(ص) باید محکوم شود

امام جمعه قشم گفت: اخیرا یکی از نشریات فرانسه، پیامبر اسلام(ص) را مورد اهانت قرار داده و تمام کشورهای اسلامی باید با بصیرت و آگاهی خود این اقدام را محکوم کنند.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم ظهر دیروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان قشم اظهار داشت: عزاداری محرم الحرام به بهترین نحو با رعایت تمام شیوه نامه‌های برگزار و الگویی برای سایر فعالیت‌های اجتماعی و اداری شد.

وی افزود: مومنان، هیئات مذهبی و عاشقان اهل بیت(ع) در این عزاداری‌ها بصیرت، رشد و پایبندی خود به اصول و اعتقادات دینی و قانونی بویژه توجه عملی به دستورات رهبری حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی را نشان دادند.

امام جمعه شهرستان قشم با گزامیداشت یاد شهدای شهریورماه، تصریح کرد: شهید محراب آیت الله مدنی، یک روحانی با بصیرت، انقلابی و زمان شناس بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم ادامه داد: شهدای 17 شهریورماه با شهادت مظلومانه خود روند انقلاب را تسریع کردند.

وی اضافه کرد: آیت الله طالقانی اولین امام جمعه تهران را می‌توان ابوذر زمان دانست چرا که با بصیرت خود همواره مطیع و در خط امام(ره) و انقلاب بود.

امام جمعه شهرستان قشم با اشاره به بیانات رهبری در خصوص اهمیت فضای مجازی و لزوم توجه مسوولان به آن، گفت: کم کاری‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مسوولان مربوطه در این عرصه موجب گلایه است و شبکه ملی اطلاعات به عنوان یک مطالبه اصولی توسط وزارت مربوطه در اسرع وقت با پهنای باند مناسب توسعه یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم خاطرنشان کرد: اخیرا یکی از نشریات فرانسه پیامبر اسلام(ص) را مورد اهانت قرار داده که نباید نظاره گر بود؛ همه سازمان‌ها و کشورهای اسلامی باید با بصیرت و آگاهی و وظیفه دینی و مذهبی خود قیام کرده و این اقدام را محکوم کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا