آخرین خبرهاورزشی به پیشنهاد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛

روسای هیات های شنا، دو ومیدانی و ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی منطقه آزاد قشم منصوب شدند

با پیشنهاد رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و موافقت فدراسیون های مربوطه روسای هیات های شنا، دو ومیدانی و ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی منطقه آزاد قشم منصوب شدند

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از رصد اقتصادی، حکم انتصاب فرج طهماسبی دیزج به سمت رییس هیات شنا، احمدرضوانی رمچاهی رییس هیات دو و میدانی و ابراهیم امجدیان رییس هیات ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی منطقه آزاد قشم (سه شنبه 4 شهریورماه) توسط حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اهدا شد.


براساس این گزارش، محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در حکم انتصاب فرج طهماسبی دیزج آورده است؛ پیرو تاکیدات معاونت محترم توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص ساماندهی هیات های ورزشی در آن منطقه عطف به نامه شماره 99.100.244 مورخ 99.02.10 رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، به موجب این ابلاغ به سمت رئیس هیات شنای منطقه آزاد قشم منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند منان و بهره گیری از توانمندی موجود در امور محوله موفق و موید باشید.

گفتنی است، مهدی مبینی سرپرست فدراسیون دوومیدانی نیز در حکم انتصاب احمد رضوانی رمچاهی آورده است: به استناد نامه شماره 99.100.662 مورخ 99.4.18 رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد قشم و با عنایت به تعهد، سوابق و تجربه اجرایی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس هیات دو و میدانی سازمان منطقه آزاد قشم منصوب می گردید. امید است با استعانت از حق تعالی و استفاده از نیروهای متخصص و ظرفیت‌های موجود آن منطقه در تحقق اهداف عالیه جامعه دو و میدانی موفق و موید باشید.

همچنین مجتبی جوهری رییس فدراسیون ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی خطاب به ابراهیم امجدیان آورده است: با توجه به نامه شماره 99.100.247 موخ 99.2.10  و پیشنهاد رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و موفقت فدراسیون و با استناد به تبصره ۳ ماده آیین نامه هیات های ورزشی به موجب این ابلاغ جنابعالی از تاریخ 99.2.10 به عنوان ریاست هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منطقه آزاد قشم منصوب می شوید. انتظار است برابر مقررات نسبت به انجام وظایف محوله اهتمام شایسته نمایید .


گفتنی است، احکام روسای این هیات ها توسط حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قشم در جلسه ای با حضور جلیل حقگویان مدیر ورزش و جوانان این سازمان تقدیم گردید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا