ورزشی

ورزشگاه تختی قشم ۱۹میلیارد ریال اعتبار گرفت

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان از اختصاص اعتبار ۱.۹ میلیارد تومانی در راستای بهسازی ورزشگاه تختی قشم و تلاش برای اتمام پروژه اجرایی و بهره‌برداری از ورزشگاه سام و زال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم به نقل از تسنیم، مظفر خادمی در نشست شورای شهر که بخشی اعظم آن به بررسی امور ورزشی شهر قشم اختصاص داشت، با بیان اینکه ورزشکاران قشم از ظرفیت‌های بالایی برخوردارند، افزود: در شهر قشم با چالش‌های زیادی در بعد ورزشی روبرو هستیم که در ابتدا و به صورت عام باید تمرکز بر روی زیرساخت‌های فیزیکی ورزشی باشد.

وی با بیان اینکه رویکرد اداره کل ورزش و جوانان استان بر تعامل و همدلی است، گفت: قشم می‌تواند به عنوان الگویی توسعه یافته در بعد ورزش برای استان مطرح باشد کما اینکه متاسفانه آنگونه که باید ظرفیت این جزیره در ورزش‌های آبی ساحلی دیده نشده که در صورت سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی دقیق، قشم می‌تواند گزینه نخست اردوهای زمستانه ورزشکاران از سراسر دنیا باشد.

خادمی خواهان فعال‌سازی سمن‌ها و خانه جوان قشم با مساعدت شورا شد و بیان داشت: در بعد توسعه ورزش‌های ساحلی آبی و همچنین ورزشگاه‌ اصلی شهر قشم که می‌دانیم به واسطه تحمل بار و تقاضای زیاد دچار مشکلاتی است می‌توانیم اعتبارات خوبی را جذب کنیم.

وی با اشاره تقاضای ورزشکاران و جوانان قشمی در مورد بازسازی ورزشگاه تختی از اختصاص یک میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار جهت رفع مشکلات ورزشگاه تختی قشم در سال 1401 یک خبر داد و تصریح کرد: می‌دانیم این اعتبار برای بهینه‌سازی ورزشگاه تختی کافی نیست از اینروست که از دست همکاری و مساعدت به سوی دیگر نهادها و ارگان‌های سطح جزیره دراز می‌کنیم که امیدواریم بتوان کاری در شان مردم جزیره در این بعد انجام داد.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان از ادامه تلاش‌ها جهت تکمیل ورزشگاه سام و زال خبر داد و افزود: در این مسیر همواره نیازمند مشاوره و تعامل با پیشکسوتان ورزشی هستیم.

حبیب بازماندگان‌قشم، رئیس شورای شهر قشم نیز ادامه از احیای زمین‌های ورزشی باشگاه‌های شهرستان به عنوان یک ضرورت اساسی یاد و اظهار داشت: توسعه ورزش از اهداف و دغدغه‌های شورای اسلامی قشم نیز می‌باشد که همگان باید در این راستا تلاش لازم را داشته باشیم.

میرداد میردادی، شهردار قشم نیز در این راستا با بیان اینکه شهردای با تمام ظرفیت‌های خود در خدمت جامعه ورزش است گفت: در صورت تعامل و همراهی نهادهای مربوطه می‌توان اعتبارات خوبی در راستای تقویت و بهینه‌سازی و نوسازی زیرساخت‌های ورزشی شهر اختصاص داد.

غلامعلی دانشور، پیشکسوت ورزش و مدیر کل سابق ورزش و جوانان هرمزگان نیز خواهان تسریع در روند بازسازی ورزشگاه تختی قشم شد و وضع کنونی آنرا نامطلوب خواند.

 مریم خادمی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر قشم نیز در ادامه از مغفول مانده ورزش بانوان در جزیره صحبت و اضافه کرد: ورزش همگانی و ورزش بانوان دو بخش نیازمند حمایت و توسعه است که از مسئولان منطقه آزاد قشم، شورا و دستگاه ورزش و جوانان استان این انتظار را داریم.

بی‌بی‌مریم پیرزنده  عضو شورای اسلامی شهر قشم نیز خواهان تسریع جذب اعتبار ورزشگاه سام و زال و  رفع مشکلات ورزشگاه تختی شهر قشم شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا