آخرین خبرهااجتماعی

گسترش آموزش‌های چند رسانه‌ای در «پیام نور» قشم

رئیس دانشگاه پیام نور قشم گفت: گسترش آموزش‌های چند رسانه‌ای با توجه به شیوع کووید-۱۹ و وجود زیرساخت‌های لازم اولویت نخست این مرکز علمی-آموزشی در سال‌جاری است.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل ازفارس در قشم، مصطفی علی‌نقی‌زاده اظهار داشت: دانشگاه پیام نور قشم مجری ۱۵۰ دوره آموزش آنلاین و حضوری ویژه کارکنان ادارات، ارگان‌ها، دانشجویان و علاقه‌مندان در سه حوزه عمومی-تخصصی، ضمن خدمت و آموزش‌های صنعتی است.

وی افزود: دانشگاه محلی برای تربیت و تامین نیروی متخصص علمی مورد نیاز جامعه است و در همین راستا رویکرد این دانشگاه در آموزش‌های آزاد و چندرسانه‌ای متمرکز بر سرفصل‌های فنی-مهارتی می‌باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور قشم تصریح کرد: زیرساخت‌های مورد نیاز این دسته آموزش‌ها در پیام نور قشم فراهم آمده که با توجه به شیوع کرونا می‌تواند بیش از پیش کارآمد باشد.

علی‌نقی‌زاده ادامه داد: با وجود چنین بستری می‌توان بدون محدودیت و به دور از استرس‌ ناشی از احتمال ابتلا به کرونا، در محیط امن خانه به فراگیری دوره‌های مورد علاقه و دریافت گواهی سازمان اداری و استخدامی وزارت کشور،آموزش آزاد و چندرسانه‌ای پرداخت.

وی اضافه کرد: ارتقای آموزش‌های آزاد و چند رسانه‌ای از اولویت‌های اصلی پیام نور قشم در سال‌جاری است و امکان بهره‌مندی از آموزش‌های آنلاین آن برای تمام نقاط کشور فراهم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا