اجتماعی

به جای مسلمانان دنیای کفر متحد شده‌اند/اسرائیل در مسیر سقوط

شرکت‌کنندگان در اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان قشم با تاکید بر اهمیت حل آسیب‌های اجتماعی، بر حمایت قاطعانه از مظلومان غزه و فلسطین در برابر جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری “خبر قشم”، امام جمعه اهل سنت قشم در این مراسم که در سالن غدیر فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: متاسفانه در مسلمانان نشانی از تشکیل امت واحده برای مقابله با رژیم صهیونیستی مشاهده نمی‌شود.
شیخ عبدالرحیم خطیبی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی این روزها وحشی‌ترین اقدامات جنایاتگرانه خود را با اتحاد دنیای کفر و بی تفاوتی کشورهای اسلامی در غزه مرتکب می‌شود.
وی با تقدیر از توجه ویژه رهبر انقلاب به مساله فلسطین اهمیت مقابله با این رژیم کودک کُش، افزود: ایران تنها کشور و نظامی است که در این 44 سال حامی اصلی مردم مسلمان فلسطین وغزه دیگر مظلومان جهان بوده است.
شیخ خطیبی تصریح کرد: مسلمانان باید از خواب غفلت بیدار شوند و دست خود را از حمایت رژیم صهیونیستی و جانبداری از این رژیم بردارند.
به گفته وی، به طورحتم وعده‌ و بشارت‌های خداوند برای پیروزی مظلومان علیه ظالمان به ویژه در جنایاتی که اسرائیل غاصب علیه مردم فلسطین انجام می‌دهد، به زودی محقق خواهد شد.
وی در بخشی از سخنان خود همچنین در مورد اهمیت حل آسیب‌های اجتماعی در قشم با ریشه‌یابی علت‌ها تاکید و از معتمدان و مومنان درخواست کرد با مهربانی و همدلی برای رفع مشکلات شهرستان کمک کنند.

اسرائیل در مسیر سقوط
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قشم هم در این مراسم، طی سخنانی گفت: امروز مسئولان رژیم صهیونیستی با کشتار بی رحمانه کودکان، جایگزین فرعون شده‌اند.
سرهنگ پاسدار حجت امیری کیا اظهار داشت: مسئولان جنایتکار اسرائیل با اقدامات اخیر خود بیش از گذشته در مسیر سقوط و نابودی قرار گرفته‌اند.
وی ادامه داد: این وعده خداوند است که ظالمان پایدار نخواهند بود و اسرائیل آخرین لحظات عمر خود را طی می‌کند و در حال غرق شدن است.
به گفته فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم، امروز تریبون‌هایی که از مردم غزه حمایت می‌کنند مقدس هستند و همه باید با بصیرت قلب‌های خودمان را به قلب مردم فلسطین پیوند بزنیم.
او همچنین بر اهمیت مقابله با آسیب‌های اجتماعی و تحکیم کانون خانواده از مسیر علمی و مدیریتی تاکید کرد و گفت: دست همه کسانی که توانایی تاثیرگذار در حل مشکلات اجتماعی دارند را می‌فشاریم و امیدواریم با همت همگانی شاهد سلامت بیشتر جامعه باشیم.
در این اجلاسیه چند تن از مدیران هم با تاکید بر اهمیت حل آسیب‌های اجتماعی راهکارهای خود را ارائه کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا