آخرین خبرها مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم مطرح کرد؛

طراحی و راه اندازی 36 سامانه جدید در منطقه آزاد قشم

مدیر فناوری اطلاعات سازمان منطقه آزاد قشم از برنامه ریزی برای فعالیت 36 سامانه جدید الکترونیکی در این سازمان با هدف بهبود کیفیت خدمات و هوشمندسازی فرآیندها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، محمدرضا عباسی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در این سازمان از سال 95 تاکنون نزدیک به 77 سامانه راه اندازی شده است.
وی ادامه داد: برنامه ریزی برای طراحی و راه اندازی 36 سامانه جدید در بخش های مختلف سازمان، با هدف ایجاد شفافیت، کاهش بروکراسی و تسهیل فرآیند دریافت و بررسی درخواست ها در بخش های سرمایه گذاری، فنی و زیربنایی، گردشگری، فرهنگی و همچنین بخش های درون سازمانی نیز صورت گرفته است.
مدیر فناوری اطلاعات سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: همچنین 25 سامانه از مجموع سامانه های فعال در سازمان منطقه آزاد قشم برای بهبود وضعیت و افزایش بهره وری نیازمند توسعه هستند.
به گفته عباسی؛ شفاف سازی، تسریع خدمات، صرفه جویی در هزینه ها و زمان بیشتر برای بررسی، گزارش آنی و مشاهده خروجی خدمات با داشبورد مدیریتی، نتایج الکترونیکی نمودن فرآیندهای کاری واحدهای سازمان منطقه آزاد قشم است.
مدیر فناوری اطلاعات سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: هدف از فعالیت های الکترونیکی و یکپارچه کردن فرآیندهای سازمان، به دست آوردن اطلاعات طبق شاخص های مشخص، برای تصمیم گیری و مدیریت بهتر بخش های مختلف سازمان می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا