فرهنگی هنری

دومین جشنواره رسانه‌ای مکتب حاج قاسم در استان هرمزگان برگزار می‌شود

رییس بسیج رسانه استان هرمزگان گفت: دومین دوره «جشنواره رسانه‌ای مکتب حاج قاسم» توسط کانون بسیج رسانه قشم برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم، محمد امین ذاکری قشمی شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: اصحاب رسانه و فعالان در حوزه تولید محتوای خبری، رسانه‌ای و فضای مجازی استان هرمزگان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.
وی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در قالب محصولات رسانه‌ای مکتوب و چند رسانه‌ای از جمله خبر، یادداشت، گزارش، مصاحبه، عکس، فیلم، موشن گرافی و اینفوگرافی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
رییس بسیج رسانه هرمزگان تصریح کرد: افراد در انتخاب موضوعات آزاد هستند اما برخی محورها توسط جشنواره به عنوان اولویت معرفی شده است.
وی افزود: حاج قاسم و خط مقاومت،حاج قاسم و فرهنگ ایثار و شهادت، حاج قاسم و اخلاق اسلامی، حاج قاسم و جذب حداکثری، حاج قاسم و ولایتمداری و حاج قاسم و وحدت و انسجام مذهبی و دینی از جمله محورهای دارای اولویت در دومین جشنواره رسانه‌ای مکتب حاج قاسم است.
ذاکری ادامه داد: مهلت رسال آثار از تاریخ 10 دیماه تا 13 بهمن 1400 است و علاقمندان می‌توانند آثار خود را که از اول دیماه تا 13 بهمن ماه سال جاری تولید کرده‌اند به دبیرخانه ارسال کنند.
وی اظهار کرد: ایمیل جشنواره جهت ارسال آثار hajqasemjashnvareh@gmail.com و علاقمندان برای هماهنگی می‌توانند در واتساپ به شماره 09211021358 پیام دهند.
رییس بسیج رسانه هرمزگان افزود: آثار اعلام شده، پس از بررسی در دبیرخانه به داوری گذاشته می‌شود و از آثار برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا