آخرین خبرهااجتماعیاقتصادی

صنایع قشم باید به مسؤولیت اجتماعی خود عمل کنند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم گفت: فعالسازی آن دسته از صنایع و شرکت‌هایی که در عمل به مسوولیت اجتماعی کمرنگ هستند از مطالبات جدی جوانان قشم به شمار می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از فارس در قشم حجت‌الاسلام والسملین احمد غلامی اظهار داشت: بیشترین سهم در مدیریت بحران کرونا و کمک‌های معیشتی متعلق به مردم بویژه نسل جوان است.

وی با بیان اینکه جوانان بدون هیچ چشم‌داشتی با ایجاد گروه‌های جهادی کمک کار جامعه و مسوولان بوده‌اند، افزود: زیبنده نیست چنین قشری پشت درب اتاق مسوولان نگه داشته شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم تصریح کرد: مسوولان ادارات، شرکت‌ها و کارخانجات باید پذیرا و قدردان جوانان باشند.

حجت‌ الاسلام والمسلمین غلامی ادامه داد: زمانی که شرکتی در یک منطقه حضور می‌یابد باید نسبت به وظایف فرهنگی اجتماعی خود متعهد باشد و همانگونه که تخریب محیط زیست ممنوع است باید نظارت لازم برای عمل به وظایف اجتماعی نیز اعمال شود.

وی با تجلیل از کارخانجاتی که کمک کار امور فرهنگی اجتماعی در سطح شهرستان قشم هستند، اضافه کرد: باید دانست که مسوولیت فرهنگی اجتماعی فراتر از مرزهای اقتصادی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم بیان کرد: باید برای بالا بردن سطح رفاه عمومی در جامعه تلاش شود و فعالسازی آن دسته از صنایع و شرکت‌هایی که در عمل به مسوولیت اجتماعی کمرنگ هستند از مطالبات جدی مردم و جوانان قشم به شمار می‌رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا