گردشگری

درخشش جامعه هتلداران قشم در سطح ملی/امتیاز قشم فراتر از رقبای قدر کشور شد

جامعه هتلداران قشم برای دومین دوره متوالی با کسب آرای مورد نیاز، موفق شد نام این مجموعه را در سطح ملی به عنوان عضو هیئت مدیره جامعه هتلداران ایران، ثبت کند.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری “خبر قشم”، عضو جامعه هتلداران ایران و مدیرعامل جامعه هتلداران شهرستان قشم در جمع فعالان این عرصه و جامعه گردشگری این منطقه آزاد گفت: با پرزنت کامل و معرفی قوانین و مقررات سازمان منطقه آزاد قشم، توانستیم در یک رقابت تنگاتنگ با بزرگان این عرصه بار دیگر عضویت در مجموعه جامعه هتلداران ایران را کسب کینم.


عبدالباسط رضوانی، افزود: اینک همه ما باید دست در دست یکدیگر با ارائه خدمات شایسته به گردشگران و توسعه فعالیت‌های متنوع صنعت گردشگری، امکان سفرها به این جزیره زیبا را افزایش دهیم.
وی صریح کرد: در دوره جدید سه ساله این مجموعه تلاش خواهیم کرد قوانین و مقررات سازمان منطقه آزاد قشم را در قالب آئین‌نامه‌ها از مسیر جامعه هتلداران ایران به تصویب وزارت گردشگری برسانیم تا از این طریق سرمایه‌گذاران بیشتری را در صنعت گردشگری قشم جذب نمائیم.
مدیرعامل جامعه هتلداران قشم از سایر فعالان عرصه گردشگری قشم هم درخواست کرد با تلاش بیشتر خود در راستای نام‌آورتر شدن قشم، در سطح ملی اقدام نمایند.


به گفته رضوانی، هم اینک 60 هتل، 15هتل آپارتمان و 10 میهمانپذیر با9500 تخت، پذیرای انبوه میهمانان و گردشگران از سراسر ایران و توریست‌های خارجی هستند و امیدواریم با جذب سرمایه‌گذاران جدید شاهد توسعه بیشتر و بهتر اماکن اقامتی به ویژه هتل‌های 5 ستاره در این منطقه آزاد باشیم.
شایان ذکر است؛ عبدالباسط رضوانی در این انتخابات برای کسب آرای مورد نیاز با نمایندگان ۱۲ استان کشور رقابتی تنگاتنگ داشت و خوشبختانه با رای مثبت حاضران موفق شد برای دومین دوره متوالی، عضو هیئت مدیره جامعه هتلداران ایران باقی بماند.
خبر قشم به نوبه خود این موفقیت مهم را به مردم مهربان قشم به ویژه فعالان صنعت گردشگری شادباش گفته و از پیشگاه حضرت دوست برای موفقیت روزافزون این جزیره زیبا در همه عرصه‌ها آرزوی موفیت دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا