اقتصادی

مذاکره با شرکت KAYSON برای سرمایه گذاری و حضور در پروژه های قشم

عضو هیات مدیره و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم در جلسه ای جهت سرمایه گذاری و مشارکت شرکت کیسون (KAYSON) در طرح های منطقه آزاد قشم مذاکره داشت.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، محمد منصور عظیم زاده اردبیلی، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت: ایجاد بستر لازم برای حضور سرمایه‌گذاران توانمند و همچنین استفاده از مزیت‌های فعال در منطقه آزاد قشم و تلاش برای نقش‌آفرینی در حوزه‌های مختلف اقتصادی از اولویت های منطقه آزاد قشم است.
وی ادامه داد: مذاکره و رایزنی با شرکت های بزرگ با هدف جذب سرمایه گذاری و مشارکت در پروژه های حوزه های مختلف اقتصادی و عمرانی یکی از موضوعاتی است که با جدیت در دستور کار سازمان منطقه آزاد قشم قرار گرفته است.
بنابر این گزارش، شرکت کیسون از بزرگترین شرکت های بخش خصوصی است که دامنه توانمندی‌‌های فنی، مهندسی و اجرایی آن به عنوان سرمایه‌گذار، تامین‌کننده مالی، توسعه‌دهنده و پیمانکار عمومی در تراز بین‌المللی، گستره وسیعی از جمله نفت، گاز و صنعت؛ مسکن و ساختمان؛ حمل‌ونقل ریلی؛ آب، فاضلاب و محیط زیست، سیویل و برق و نیروگاهی را در بر می‌گیرد.
گفتنی است، این جلسه با حضور عضو هیات مدیره و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم، سرپرست شرکت سرمایه گذاری و توسعه قشم و عضو هیات مدیره این شرکت حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا