آخرین خبرهااجتماعی

«جنت البقیع قشم» رتبه برتر اطعام مهدوی کشور شناخته شد+صوت

گروه هنری جنت البقیع قشم به رتبه نخست جشنواره سراسری سرود و همخوانی طرح ملی اکرام مهدوی دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از خبرگزاری فارس از قشم، گروه هنری جنت البقیع قشم به رتبه نخست جشنواره سراسری سرود و همخوانی طرح ملی اکرام مهدوی دست یافت.

مصطفی احمدی‌پور مدیر اجرایی گروه هنری جنت البقیع در این رابطه گفت: در ماه مبارک رمضان جشنواره سراسری سرود و همخوانی طرح ملی اکرام مهدوی توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد.

وی افزود: این گروه به دعوت کمیته امداد امام خمینی(ره) قشم اقدام به تولید محتوا و شرکت در طرح کرد که در نهایت از بین تمامی آثار ارسال شده به دبیرخانه این نهاد از سراسر کشور به رتبه نخست دست یافت.

این فعال فرهنگی تصریح کرد: گروه هنری جنت البقیع که فعالیت ابتدایی خود را در سال ۱۳۹۲ آغاز کرده عقیده دارد ظرفیت‌های هنری نوجوانان و جوانان علاقمند در این عرصه باید با نگاهی نو، فرصت رشد و شکوفایی را پیدا کنند.

احمدی‌پور ادامه داد: فعالیت حرفه‌ای جنت البقیع از سال ۱۳۹۵ آغاز و هم اینک ۲۵ پسر و ۳۰ دختر در دو بخش پسران و دختران این گروه فعال هستند.

وی اضافه کرد: صبح غدیر، شهسوار بی حرم، سلام ما به محرم، من بسیجی‌ام، مدافعان حرم، جوشن ایمان، فردا دیره و ماه شب تار از فاخرترین آثار تولید این گروه به شمار می‌رود.

مدیر اجرایی گروه هنری جنت البقیع ابراز داشت: در صورت حمایت مسوولان فرهنگی شهرستان قشم این گروه قادر است فعالیت‌ خود را بیش از پیش در سطح ملی گسترش دهد.

احمدی‌‍‌پور عنوان کرد: آثاری همچون «خلیج فارس» به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی، «ایران، سرزمین عشق و اقتدار» با گویش‌های مختلف و «نگین خلیج فارس» به گویش محلی قشم از جمله تولیداتی است که اجرای آن نیازمند حمایت مسوولان است.

وی خاطرنشان کرد: این گروه هنری تا کنون از حمایت‌های نهاد امامت جمعه شهرستان قشم، سازمان منطقه آزاد قشم، سپاه قشم و اداره تبلیغات اسلامی بهره‌مند شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا