آخرین خبرهااجتماعی در جلسه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با سرپرست تعزیرات حکومتی استان هرمزگان مطرح شد؛

حمایت منطقه آزاد قشم از شفافیت و برخورد با متخلفان

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان هرمزگان بر لزوم برنامه ریزی برای مبارزه و برخورد با متخلفان عرصه های مختلف و افرادی که بخواهند به هر طریقی معیشت جامعه را هدف قرار دهند، تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی در این دیدار که ظهر روز پنجشنبه (19 تیرماه) برگزار شد، گفت: باید با هدف گذاری صحیح به سمت پیشگیری و کاهش وقوع تخلف در سطح جامعه پیش رفت و از طرف دیگر بدون هیچ بخششی با متخلفان برخورد کرد.
وی ادامه داد: برنامه ریزی های خوبی در راستای اجرای طرح شناسنامه دار شدن اصناف و واحدهای تجاری در منطقه آزاد قشم صورت گرفته که می تواند تاثیرات مثبت زیادی در حوزه مبارزه با تخلف و عرضه کالاهای غیرمجاز و قاچاق داشته باشد.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اقدامات خوبی که در راستای نظارت بر فعالان اقتصادی صورت گرفته، افزود: هر اقدامی که موجب افزایش شفافیت، ساماندهی وضعیت فعالان اقتصادی و مقابله با ورود کالاهای غیرمجاز و قاچاق شود، مورد حمایت سازمان منطقه آزاد قشم خواهد بود.
مومنی در پایان تصریح کرد: با هماهنگی میان سازمان منطقه آزاد قشم و نمایندگی تعزیرات حکومتی قشم، می توانیم در محورهای مختلفی از جمله رسیدگی به پرونده های مربوط به خدمات کالا، بهداشت، دارو و درمان و حتی قاچاق کالا و ارز اقدامات مثبتی را شاهد باشیم که نتیجه آن افزایش کیفیت زندگی مردم این منطقه خواهد بود.

براساس این گزارش، سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان هرمزگان نیز در این جلسه با قدردانی از همکاری و همراهی خوب صورت گرفته از سوی سازمان منطقه آزاد قشم با نماینده تعزیرات در قشم، گفت: با هماهنگی های صورت گرفته بحث های نظارتی پیرامون موضوعاتی از جمله مقابله با گران فروشی و مقابله با کالاهای قاچاق و غیرمجاز به خوبی در این منطقه در حال انجام است.
حسین ایزدی ادامه داد: سازمان تعزیرات حکومتی با اجرای بی کم و کاست قوانین گمرکی مناطق آزاد در منطقه آزاد قشم کاملا موافق بوده و از واردات قانونی کالاهای مختلف با رعایت دستورالعمل ها حمایت می کند.
وی در پایان از آمادگی اداره کل تعزیرات حکومتی استان هرمزگان برای تهیه تفاهم نامه همکاری میان این مجموعه و سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد.
گفتنی است گفتنی است، جلسه حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با حسین ایزدی سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان هرمزگان و وحید ترکاشوند رییس تعزیرات حکومتی قشم با حضور هرمز امیری مدیر بازرگانی و اصناف، علی همایونی مدیر توسعه تجارت و نریمان توکلی جویباری مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا