آخرین خبرهااجتماعیاخبار بانوان

تشریح برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در قشم/ دختران حاج قاسم گرد هم می‌آیند

مسؤول بسیج جامعه زنان قشم از گرامیداشت هفته عفاف و حجاب با اجرای ۹ ویژه برنامه در این شهرستان خبر داد و گفت: گردهمایی مجازی دختران حاج قاسم برنامه شاخص این هفته است.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از فارس در قشم ، طیبه بازماندگان اظهار داشت: توجه به مقوله عفاف و حجاب امری مستمر و فارغ از قید زمان است.

وی افزود: از این رو باید در طول سال بویژه در هفته‌ای که مزین به این ارزش‌های اسلامی است پرداختن به عفاف و حجاب در جامعه نمود داشته باشد.

مسؤول بسیج جامعه زنان قشم تصریح کرد: در همین راستا با توجه به شرایط کرونایی برای بزرگداشت هفته عفاف و حجاب ۹ ویژه برنامه در سطح شهرستان قشم اجرا می‌شود.

بازماندگان ادامه داد: برگزاری گردهمایی مجازی با عنوان «دختران حاج قاسم سلیمانی» با موضوع مدافعان حریم خانواده برنامه شاخص این هفته در قشم است.

وی اضافه کرد: انجام تبلیغات محیطی در سطح شهرستان و نشر تبلیغات موضوعی عفاف و حجاب در فضای مجازی نیز در دستور کار قرار دارد.

مسؤول بسیج جامعه زنان قشم ابراز داشت: اساتید و مربیان صالحین بسیج در طول این هفته از طریق بسترهای ایجاد شده در فضای مجازی پاسخگوی برخی شبهات ایجاد شده در زمینه عفاف و حجاب خواهند بود.

بازماندگان با اشاره به راه‌اندازی کمپین هشتک «#پویش_حجاب» در فضای مجازی، گفت: تولید محتوای متنی، سمعی بصری و آموزش بستن شال و روسری ویژه دختران در طول این هفته انجام می‌شود.

وی بیان کرد: مسابقه جمع آوری وصیت نامه شهدا با موضوع حجاب و عفاف و نیز نشر عکس نوشته در استوری بصورت گروهی با همین موضوع صورت می‌پذیرد.

مسؤول بسیج جامعه زنان قشم خاطرنشان کرد: شیوع ویروس کرونا و الزام استفاده از حجاب ماسک برای حفظ سلامت فرد، خانواده و جامعه، بخش مهمی از اهمیت حجاب در اسلام و کارکردهای آن را برای وجدان‌های بیدار تبیین کرد.

بازماندگان تصریح کرد: نهادینه‌سازی این تفکر که جزیره قشم صرفا منطقه آزاد تجاری-صنعتی است و نه منطقه آزاد فرهنگی باید برای حراست از ارزش‌های اسلامی بویژه عفاف و حجاب تقویت شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا