آخرین خبرهااجتماعی

اصلاح دو نقطه حادثه خیز با اعتبار 48 میلیارد ریال

مدیر امور فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم از اصلاح دو نقطه حادثه خیز در مسیر مواصلاتی بندر لافت به شهر درگهان با اعتباری بالغ بر 48 میلیارد ریال خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از خبرگزاری ایرنا حسین ناصری نژاد بااشاره به مسوولیت گرایي این سازمان درراستای ارتقا خدمات به ساکنان و گردشگران جزیره عنوان داشت: این اصلاحات در دو بخش از مسیر مواصلاتی بندر لافت به شهر درگهان با پیشرفت فیزیکی 30 درصدی در حال انجام است.
وی افزود: در این پروژه، بخشی از مسیر مواصلاتی بندر لافت به شهر درگهان به طول ٣کیلومتر با 28 میلیارد ریال اعتبار و تقاطع هم سطح بندر لافت به بندر کاوه نیز به طول ٢.٥ کیلومتر با 20 میلیارد ریال اعتبار  اصلاح شده و از خطرات تردد در این مسیر خواهد کاست.
به گفته ناصری نژاد، مراحل اصلاح این دو نقطه شامل عملیات خاکی(اجرای لایه ساب گريد و گرید) و روسازی(ساب بیس و بيس و آسفالت) است که از اردیبهشت ماه آغاز شده و پیش بینی می شود تا پایان تابستان به اتمام برسد.
مدیر امور فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: اصلاح يا حذف نقاط تصادف خيز تاثير بسزايي در ارتقاي ايمني و کاهش حوادث ترافيکي دراد و ما تمام تلاش خود را به کار می بریم تا به صورت علمی و مبتنی بر اصول پذیرفته شده جهانی و متناسب با اقلیم و شرایط این منطقه،  ایمنی جاده های جزیره تامین شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا