ارائه مشاوره تغذیه دوران نقاهت کرونا از طریق سامانه «۴۰۳۰»
مسؤول امور اجتماعی فرمانداری قشم گفت: سامانه تلفنی ۴۰۳۰ به منظور پاسخگویی به سوالات شهروندان در خصوص اصول تغذیه دوران ابتلا و نقاهت بیماری کویید-۱۹ در اختیار عموم قرار دارد.
به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از فارس در قشم ، مریم مهدیآبادی اظهار داشت: سامانه تلفنی ۴۰۳۰ برای پاسخگویی به سوالات شهروندان در خصوص اصول تغذیه طراحی و در اختیار عموم مردم قرار دارد.
وی افزود: تاکید مشاوره این سامانه بر پیشگیری، تغذیه در دوران ابتلا و نقاهت بیماری کویید-۱۹ است.
مسوول امور اجتماعی فرمانداری قشم تصریح کرد: تمامی مردم بویژه افراد ساکن در روستاها که از دسترسی به کارشناسان تغذیه محروم هستند، میتوانند از خدمات این سامانه بهره ببرند.
مهدیآبادی ادامه داد: شهروندان برای استفاده از این سامانه پس از شمارهگیری «۴۰۳۰» برای مکالمه با مشاوران تغذیه باید عدد «۶» را شمارهگیری کنند.
وی بیان کرد: زمان فعالیت سامانه در سه شیفت کاری همه روزه از ساعت هشت صبح الی ۲۲ شب میباشد.
این مسؤول خاطرنشان کرد: در سه ماهه نخست امسال افزون بر ۵۲ هزار مورد مشاوره تغذیه با موضوع کرونا در سراسر کشور از طریق این سامانه ارائه شده است.