آخرین خبرهااجتماعیاخبار مهم

ارائه مشاوره تغذیه دوران نقاهت کرونا از طریق سامانه «۴۰۳۰»

مسؤول امور اجتماعی فرمانداری قشم گفت: سامانه تلفنی ۴۰۳۰ به منظور پاسخگویی به سوالات شهروندان در خصوص اصول تغذیه دوران ابتلا و نقاهت بیماری کویید-۱۹ در اختیار عموم قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از فارس در قشم ، مریم مهدی‌آبادی اظهار داشت: سامانه تلفنی ۴۰۳۰ برای پاسخگویی به سوالات شهروندان در خصوص اصول تغذیه طراحی و در اختیار عموم مردم قرار دارد.

وی افزود: تاکید مشاوره این سامانه بر پیشگیری، تغذیه در دوران ابتلا و نقاهت بیماری کویید-۱۹ است.

مسوول امور اجتماعی فرمانداری قشم تصریح کرد: تمامی مردم بویژه افراد ساکن در روستاها که از دسترسی به کارشناسان تغذیه محروم هستند، می‌توانند از خدمات این سامانه بهره ببرند.

مهدی‌آبادی ادامه داد: شهروندان برای استفاده از این سامانه پس از شماره‌گیری «۴۰۳۰» برای مکالمه با مشاوران تغذیه باید عدد «۶» را شماره‌گیری کنند.

وی بیان کرد: زمان فعالیت سامانه در سه شیفت کاری همه روزه از ساعت هشت صبح الی ۲۲ شب می‌باشد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در سه ماهه نخست امسال افزون بر ۵۲ هزار مورد مشاوره تغذیه با موضوع کرونا در سراسر کشور از طریق این سامانه ارائه شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا