آخرین خبرهادسته‌بندی نشده در بازدید رییس دانشگاه علوم پزشكي هرمزگان از امکانات بیمارستانی، کلینیکی و نقاهتگاه های منطقه آزاد قشم مطرح شد

هماهنگی منطقه آزاد قشم با کادر درمان عامل موفقیت قشم در کنترل شیوع بیماری کووید ۱۹

رییس دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني استان هرمزگان در بازدید از امکانات بیمارستانی، کلینیک و نقاهتگاه های تجهیز شده در منطقه آزاد قشم، هماهنگی منطقه آزاد قشم با شبکه بهداشت و درمان شهرستان را عامل موفقیت قشم در کنترل شیوع بیماری کووید 19 و نداشتن هیچ آمار فوتی دانست.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از برنا در بازدید حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، دکتر حسین فرشیدی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان هرمزگان به همراه جمعی از معاونان و مدیران سازمانی و شبکه بهداشت شهرستان از کلینیک خلیج فارس و نقاهتگاه های شهر قشم، از تلاش های کادر بهداشت و درمان شهرستان و اقدامات منطقه آزاد قشم قدردانی شد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان هرمزگان با حضور در مرکز نقاهتگاهی قشم بیان داشت: تمهیدات و آینده نگری سازمان منطقه آزاد قشم از ابتدای آغاز بحران بیماری کروناویروس و آمادگی کادر بهداشت و درمان شهرستان قشم عاملی جهت مدیریت بهینه و جلوگیری از شیوه بیماری بوده به گونه ای که تاکنون ۲۸ بیمار و بدون هیچ فوتی در جزیره گزارش شده است.
وی افزود: اقدام به موقع سازمان منطقه آزاد قشم برای تجهیز و تهیه اقلام ضدعفونی و بهداشتی،  افزایش تعداد تخت های بیمارستانی به منظور تامین فضای درمانی برای بیماران احتمالی و پیش بینی نقاهتگاه برای بیماران در حال بهبود، در سطح کشور و جهان، اقدامی بی مانند است.
به گفته فرشیدی، اختصاص دو بخش هتلینگ جزیره با رعایت استانداردهای جهانی نه تنها وجه انسانی و بهداشتی را کاملا رعایت کرده، توانسته درراستای عمل به مسوولیت های اجتماعی این سازمان به گونه ای بسیار عالی عمل کند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان هرمزگان با اشاره به فضای آرام حاکم بر جزیره و مدیریت خوب شرایط اورژانس بیماری کووید ۱۹ در قشم گفت: شرایط حاکم بر قشم برای مسوولان بهداشت استان دلگرم کننده بوده و امکان خروج جزیره قشم از حالت قرنطینه و آغاز به کار برخی از فعالیت های اقتصادی را زودتر از جاهای دیگر کشور مهیا می سازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا