حوادث

آب گرفتگی یک فروند شناور مسافری در یک مایلی حوضچه بندر شهید حقانی

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از برخورد یک فروند شناور مسافری که از بندر شهید حقانی عازم جزیره قشم بود با شی رها شده در آب خبر داد و گفت: تمامی مسافرین این شناور در سلامت کامل به بندر بازگردانده شدند.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم به نقل از ایرنا، حمیدرضا محمدحسینی عصر دوشنبه افزود: شناور مسافری اقبال دریا در ساعت ۱۵:۱۵ با ۹۰ سرنشین در فاصله یک مایلی از حوضچه بندر شهید حقانی در برخورد با شی رها شده در آب دچار آبگرفتی شد.

وی ادامه داد: بلافاصله شرایط اضطراری از سوی فرمانده شناور به مرکز جستجو و نجات دریایی استان اطلاع و با همراهی شناور ناجی ۱۵، آذرش ۹۰۷ و شناور امین گستر تمامی ۹۰ سرنشین این شناور در صحت و سلامت کامل به بندر شهید حقانی باز گردانده می شوند.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان توضیح داد: تمامی مسافرین پس از انتقال به بندر شهید حقانی با شناور جایگزین موسوم به قشم پیشرو بندرعباس را به مقصد جزیره قشم ترک کردند.

محمدحسینی اضافه کرد: در حال حاضر تیم های بررسی سوانح اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان درحال علت یابی اتفاق رخ داده هستند که نتایج حاصله از آن به زودی اعلام می شود.

بندر شهید حقانی دارای ۶.۷ هکتار مساحت، ۱۱ پست اسکله، ۹ پست اسکله مسافری، یک پست اسکله رمپ شناور چند منظوره، یک پست اسکله سوخت رسانی، و امکانات رفاهی همچون رستوران، بانک، فروشگاه، پارکینگ و خودروهای برقی برای جابه جایی مسافر و پایانه مسافری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا