آخرین خبرهادسته‌بندی نشده

عیادت و دلجویی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از دکتر بهزادی فرمانده خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در جزیره قشم.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از حمیدرضا بهزادی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم که به واسطه فشارهای کاری به ویژه در روزهای اخیر، دچار حمله قلبی شد، عیادت کرد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی با حضور در بیمارستان ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی فرمانده مبارزه با کرونا در قشم اظهار داشت: تنها با حمایت قاطع از دکتر بهزادی، پرچمدار سلامت جزیره، می‌توانیم از بحران این بیماری فراگیرعبور کنیم.
وی با آرزوی سلامت برای دکتر بهزادی تاکید کرد: به همت مرد سختکوش روزهای کرونایی تاکنون جزیره قشم هیچ گزارش فوتی ناشی از بیماری کووید ۱۹ نداشته و امیدواریم به زودی و پس از بهبودی دکتر بهزادی، بتوانیم در کنار وی همچنان بانی سلامت و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در جزیره باشیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: با وجود تمام مشکلات موجود، سکاندار سلامت قشم وتیم درمانی شهرستان با تمام توان در برابر گسترش شیوع ویروس کرونا ایستادگی کرده و با تلاش شبانه روزی شرایط بهبود بیماران مبتلا را فراهم کرده اند.
وی با اشاره به افزایش آمار مبتلایان در دوروز گذشته گفت: منطقه آزاد قشم در مقایسه با آمار کشوری، همچنان یکی از موفق ترین مناطق در پیشگیری از کرونا ویروس بوده است.
مومنی آرامش حاکم بر قشم را در ایام شیوع بیماری کووید ۱۹، مدیون زحمات بی وقفه دکتر بهزادی و تیم درمان جزیره دانست و عنوان داشت: مساعد نبودن حال دکتر بهزادی بر اثر شوک های عصبی ناشی از فشار کار شبانه روزی، رخداد ناراحت کننده ای است که امیدواریم با بهبودی کامل وی هرچه زودتر کشتی سلامت جزیره دوباره به دست ناخدای خود هدایت شود.
گفتنی است، دکتر حمیدرضا بهزادی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم، امروز در اثر فشار کاری دچار حمله قلبی شده و در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) شهرستان قشم بستری شد که با رسیدگی به موقع پزشکان و پرستاران، حال عمومی وی رو به بهبود می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا