آخرین خبرهااجتماعیدسته‌بندی نشده

افزایش کرونایی‌های قشم ثمره اهمال در فاصله‌گذاری اجتماعی است

رئیس ستاد مدیریت کرونا در قشم گفت: افزایش شمار مبتلایان به کووید-19 در این شهرستان از عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند سرچشمه می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از خبرگزاری فارس از قشم، علیرضا نصری در نشست ستاد مدیریت کرونای این شهرستان اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد افزایش شمار مبتلایان به کروناویروس در قشم هستیم.

وی افزود: این رخداد ناشی از عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند است و باید نسبت به عمل به پروتکل‌های بهداشتی و رعایت دستورالعمل‌های اعلام شده اهتمام و نظارت بیشتری صروت بگیرد.

فرماندار و رئیس ستاد مدیریت کرونای قشم تصریح کرد: ضدعفونی اماکن حساس همچنان باید به قوت قبل تداوم یابد و مردم نیز در خودمراقبتی بکوشند.

نصری ادامه داد: آگاهی‌بخشی و حساس کردن مردم نسبت به خطرات ناشی از نادیده گرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی باید از اولویت‌های بخشداران، شوراهای اسلامی شهر و روستا و دهیاران باشد.

وی اضافه کرد: شبکه بهداشت و درمان نیز باید نسبت به تقویت نظارت بر فعالیت‌ تعاونی‌های صیادی و برخورد قاطع با تخلفات احتمالی اقدام کند.

رئیس ستاد مدیریت کرونای قشم ابراز داشت: بکارگیری نیروی کار خارج از شهرستان و همچنین اتباع خارجی قابل پذیرش نیست.

نصری گفت: پرهیز از تجمعات انسانی و ترددهای غیرضرور از دیگر مولفه‌های موثر در قطع زنجیره انتقال بیماری است.

رئیس ستاد مدیریت کرونای قشم با اشاره به دریافت تمامی تائیدیه‌های بهداشتی توسط مساجد برای فعالیت محدود در شب‌های قدر، افزود: نظارت بهداشتی مستمر از مساجد در حال انجام می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا