اخبار مهم مشاور عالی دبیرکل ستاد مرکزی گروه جهادی ایران سربلند:

تشکیل دولت قوی، ضدفساد، پاکدست و کارآمد نتیجه وحدت نیروهای انقلاب خواهد بود/ تعدد ستادها مطابق شعار هر خانه یک ستاد است

هاشمی تختی در مراسم آغاز به کار فعالیت ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در قشم اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات یک روز است اما نتیجه ماندگار است و اگر شالوده کار خوب بسته شود نتیجه آن یک دولت قوی ضد فساد، کارآمد و پاک دست خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیل خبرقشم وی با اشاره به اینکه امروز یک روز تاریخی است و مناسبت های فراوانی را در این چند روز شاهد هستیم افزود: 14 و 15 خرداد برای ما روزهای ارزشمندی هستند زیرا در 14 خرداد امام راحل که برای ملت ما تاریخ ساز شد و جهان را به تلاطم واداشته و اسلام اصیل را به جهان معرفی کردند از بین ما رفتند.
وی 15 خرداد را نیز سرمنشاء قیام و انقلاب جمهوری اسلامی برشمرد و با بیان اینکه برای حفظ این انقلاب تلاش های بسیاری صورت گرفته و خون های بسیاری ریخته شده است افزود: در 15 خرداد 1342 جوانان بسیاری در برابر خفقان رژیم ستم شاهی ایستادند و شربت شهادت نوشیدند، شهدایی که برای پیروزی انقلاب ایثار و از جان گذشتگی بسیاری از خود نشان دادند و امروز گمنام هستند و حتی بسیاری از آن ها را نمی شناسیم.
هاشمی تختی افزود: امروز نظام و انقلاب اسلامی، رفاه و آسایش و آرامش خود را مرهون خون آنان و دیگر شهدای انقلاب است.
وی با تاکید بر اینکه انقلاب ما براساس دو بال جمهوریت و اسلامیت پرواز می کند بیان کرد: جمهوریت همان چیزی است که امروز برای آن گرد هم آمده ایم تا بتوانیم در سرنوشت خود تاثیر گذار بوده و جمع ما دولت آینده رو مشخص کند.
مشاور عالی دبیرکل ستاد مرکزی و رییس ستاد استان هرمزگان آیت الله رییسی شرکت در انتخابات را بسیار ضروری برشمرد و افزود: شرکت در انتخابات به دو دلیل برایمان ضروری است اول اینکه امام راحل و رهبر انقلاب بر آن تاکید داشتند و ما نیز تابع نظام و انقلاب هستیم و امروز شرکت در انتخابات یک تکلیف بزرگ است مانند روزه و نماز؛ دوم اینکه باید برای اینکه در سرنوشت خود دخیل باشیم در انتخابات شرکت کنیم.
وی ادامه داد: قانون اساسی به ما اجازه داده است که دولت را خودمان انتخاب کنیم و اگر فکر می کنید که ایرادی بر این دولت وارد است که هست؛ باید برای انتخاب دولت بهتر، کارآمد و پاکدست در انتخابات حضور پر رنگ داشته باشیم.
هاشمی تختی با اشاره به اینکه در فضای آلوده ای که در جامعه از سوی دشمنان ایجاد شده است با استفاده از ظرفیت های رسانه ای و فضای مجازی تلاش می شود تا خواسته های خود را به ما القا کنند تا امنیت کشور را مورد خدشه قرار دهند. وی تصریح کرد: امروز ما براساس اطلاعات، آمار و سوابقی که از هفت کاندیدای مورد تایید شورای نگهبان در اختیار داریم و از بازخورد فعالیت های افراد که در جامعه به وضوح دیده می شود می توانیم اصلح را به خوبی تشخیص بدهیم.
وی تاکید کرد: باید کسی را انتخاب کنیم که به دنبال سوء استفاده از توان و مقام و موقعیت خود نیست، پاکدست است و همیشه دیده شده است که حق را برگزیده است.


دولت آقای رئیسی دولت مردمی است
مشاور عالی دبیرکل ستاد مرکزی و رئیس ستاد استان هرمزگان آیت الله رئیسی ادامه داد: راه دیگر پرس و جو و مشورت با علما و بزرگان است چه اهل سنت و چه شیعه. ما از علما اهل سنت سوال کردیم و همه به اتفاق آقای رئیسی را تایید کردند برخلاف آنچه دشمنان به دنبال نفاق افکنی در میان اهل سنت و شیعه هستند ما در کنار هم و با وفاق کامل در انتخابات حاضر شده و به فرد اصلح رای خواهیم داد و کار به اصول گرا، اصلاح طلب بودن یا نبودن نداریم زیرا دولت آقای رئیسی دولت مردمی است و دولت مردمی نگاهی به شیعه و سنی بودن، اصلاح طلب و اصولگرا و یا بومی و غیربومی ندارد و بر شایسته سالاری تاکید دارد.
وی تعهد و تخصص را از دیگر شروط ضروری برای تصدی کرسی ریاست جمهوری و دیگر مناصب دولتی برشمرد و تاکید کرد: کسی که تعهد به ولایت و اصول قانون اساسی و تخصص در کاری را که می خواهد انجام بدهد داشته باشد؛ شایسته است.
تعداد ستادهای مردمی آقای رئیسی به یکصد ستاد هم برسد حرفی نیست
هاشمی تختی با تصریح بر اینکه برخی به دنبال سوء استفاده هستند افزود: ما به دنبال وحدت هستیم اگرچه تعداد ستادهای مردمی آقای رئیسی به یکصد ستاد هم برسد حرفی نیست زیرا شعار ما هر خانه یک ستاد انتخاباتی است اما همه باید در یک مسیر و با وحدت رویه حرکت کنند؛ هر کس که تمایل به فعالیت در ستاد انتخاباتی آقای رئیسی دارد می تواند فعالیت کند اما باید همه ستادها در کنار هم کار کنند و به یک اجماع برسند زیرا دست خدا با جماعت است.
وی با بیان اینکه ستادها مدت زمان کوتاهی فعالیت می کنند اما نتیجه انتخابات مهم است به بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات یک روز است اما نتیجه ماندگار است و اگر شالوده کار خوب بسته شود نتیجه آن یک دولت قوی ضد فساد، کارآمد و پاک دست خواهد بود
وی خاطر نشان کرد: باید بتوانیم بعد از انتخابات هم این ارتباط را حفظ کرده و مشکلات مردم را به گوش آقای رئیسی برسانیم؛ نباید این ارتباط قطع شود.
لازم به ذکر است در این مراسم آقای فریدون صالحی که از سوی ستاد کشوری بعنوان ریاست ستاد جزیره قشم منصوب شده بود حکم خود را دریافت نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا