آخرین خبرهااجتماعیدسته‌بندی نشدهسیاسی

خبرگزاری فارس از طلایه‌داران جنگ رسانه‌ای است

امام جمعه قشم گفت: خبرگزاری فارس با فعالیت بصیرانه از طلایه‌داران جنگ رسانه‌ای به شمار می‌رود و تحریم دامنه بین‌المللی آن بیانگر ضریب نفوذ این خبرگزاری در جهان است.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از خبرگزاری فارس از قشم، حجت‌الاسلام میثم تارم در دیدار مدیر خبرگزاری فارس استان هرمزگان با وی اظهار داشت: فعالیت‌های به هنگام، آگاهانه و برخاسته از بصیرت در خبرگزاری فارس آن را به یکی از طلایه‌داران جنگ رسانه‌ای تبدیل کرده است.

وی افزود: امروزه تقریبا همه چیز از دریچه رسانه‌ها دیده می‌شود و دشمن با فعالیت گسترده در این زمینه، سیاه نمایی و وارونه جلو دادن بسیاری از مسائل را دنبال می‌کند.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: مردم به شدت از رسانه‌ها تاثیر می‌پذیرند و از این رو آگاهی بخشی به هنگام بر اساس حقایق یک اصل به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام تارم ادامه داد: تولید محتوای جذاب و مخاطب پسند از دیگر مولفه‌های اساسی جنگ رسانه‌ای است که عملکرد خبرگزاری فارس در این زمینه را می‌توان مطلوب ارزیابی کرد.

وی اضافه کرد: این خبرگزاری در جلب اعتماد عمومی جامعه موفق عمل کرده و حجم اخبار و گزارش‌ها بویژه در استان هرمزگان که آن را به طور ویژه رصد می‌کنیم رضایت‌بخش است.

امام جمعه شهرستان قشم خاطرنشان کرد: البته در فعالیت رسانه‌ای باید همواره نوآوری و پویایی تداوم یابد تا بتوان تاثیر و مخاطب را حفظ و گسترش داد.

وی تصریح کرد: تحریم و انسداد دامنه بین‌المللی خبرگزاری فارس بیانگر ضریب نفوذ این خبرگزاری در جهان و هراس دشمن از تاثیر آن است.

علیرضا بهرمن مدیرخبرگزاری فارس استان هرمزگان نیز در این دیدار اظهار داشت: پاسداشت فرهنگ و اصول انقلاب، تلاش در راستای منافع ملی و مصالح مردم، نقد جدی و اصولی و نیز توانمندسازی نیروی انسانی از اولویت‌های این خبرگزاری در هرمزگان به شمار می‌رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا