آخرین خبرهادسته‌بندی نشده

ساماندهی گلزار شهدای قشم چشم انتظار کمیته برنامه‌ریزی

مدیرکل بنیاد شهید استان هرمزگان گفت: اعتبار ساماندهی گلزار شهدا در کمیته برنامه‌ریزی فرمانداری‌ها مصوب می‌شود و با تامین ۱۲۰ میلیون تومان می‌توان پروژه قشم را در سال‌جاری به پایان رساند.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از فارس قشم، عطا ناوکی اظهار داشت: اعتباری که برای ساماندهی گلزارهای شهدا در نظر گرفته می‌شود از محل اعتبارات استانی است که سازمان مدیریت در اختیار فرمانداری‌ها قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه در نهایت این اعتبار در کمیته برنامه‌ریزی فرمانداری‌ها مصوب می‌شود، افزود: معمولا ساماندهی گلزارها با اعتبارات مصوب طی یک سال کافی نیست و به هم منظور اجرای پروژه فاز بندی وطی ۲ الی سه سال تکمیل می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید استان هرمزگان تصریح کرد: در همین راستا فاز اول گلزار شهدای قشم در سال گذشته آغاز و به گونه‌ای طراحی شد که لطمه‌ای به قبور مطهر وارد نشود و زیارت آن نیز برای زائران به سهولت ممکن باشد.

ناوکی ادامه داد: بر اساس برآوردهای انجام شده اتمام این پروژه به ۱۲۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد که برای تامین آن خواستار کمک از سوی فرمانداری و سازمان منطقه آزاد قشم هستیم.

وی اضافه کرد: در صورت تامین این اعتبار این قول را به شهروندان و خانواده شهدا می‌دهیم که ساماندهی گلزار شهدای این جزیره در سال‌جاری به اتمام برسد و پروژه به فاز سوم کشیده نشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا