آخرین خبرهااجتماعیاقتصادی تارم، امام جمعه قشم:

برخورد با نگهداری اجناس در انبارها، راهکاری برای جلوگیری از گرانی است

امام جمعه قشم در خطبه های نماز جمعه گفت: گرانی و بالا رفتن قیمت‌ها یک رنج بسیار بزرگ برای مردم به ویژه قشر متوسط و مستضعف جامعه است که راهکار آن برخورد با نگهداری اجناس در انبارهاست.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از صبح ساحل، حجت الاسلام «میثم تارم» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه افزود: نسخه رفع مشکلات کشور خارجی نیست و نباید به موضع‌گیری دیگر کشورها و رفتار آن‌ها چشم داشت. وی ادامه داد: علاج مشکلات اقتصادی کشور توجه به امکانات و ظرفیت های داخلی است که در این راه باید بر ظرفیت مردم و به ویژه جوانان توجه کرد.

تارم افزود: بیکاری یکی از مشکلات بزرگ کشور است و کلید آن، تولید داخلی است و به همین علت امسال نیز جهش تولید نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: قیمت مسکن، سهم بسیار بزرگی در هزینه خانواده‌ها دارد که بر قیمت اجاره‌بها نیز تاثیر منفی گذاشته است و راه حل این مشکل نیز عمل کردن به وعده ساخت مسکن است.

تارم اظهار کرد: مشکل کمبود سرمایه در کشور نیز با تکمیل طرح‌های نیمه کاره در کشور و جلوگیری از بروکراسی و ترویج جهش تولید و جلوگیری از قاچاق کالا در کشور رفع می‌شود.وی افزود: هدایت نقدینگی به سمت تولید و اعطای به موقع مجوزها و اصلاح ساختار بودجه و ساختار بانکی برای جلوگیری از ناکارآمدی اقتصادی در کشور از سایر راه‌های برون‌رفت از مشکلات اخیر کشور به شمار می‌رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا